Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fleksjobbere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du haft ansat fleksjobbere?
Hvordan var forløbet med den kommunale virksomheds service?
Var det en succes for din virksomhed at ansætte en fleksjob medarbejder, eller var det problematisk at få en godt samarbejde generelt?
Kan du anbefale os, at ansætte fleksjob medarbejdere?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:44

Ronnie - Connspire:

Har du haft ansat fleksjobbere?
Hvordan var forløbet med den kommunale virksomheds service?
Var det en succes for din virksomhed at ansætte en fleksjob medarbejder, eller var det problematisk at få en godt samarbejde generelt?
Kan du anbefale os, at ansætte fleksjob medarbejdere?

Jeg har haft en flexjobaspirant i praktik. Det var rigtig godt, at vi havde en praktikperiode, før vi kastede os ud i et egentligt flexjob, for praktikperioden viste i dette tilfælde, at han ikke kunne løse de opgaver, jeg havde brug for ham til.
Han kunne sagtens løse andre opgaver, og han er et superdejligt menneske, men det jeg havde desværre ikke mulighed for at bruge ham til det, som han er dygtig til.

Så hvis du kaster dig ud i det, så giv både dig selv og din kommende flexjobber en chance for at vurdere, om jobbet og manden passer sammen.

Kommunen var sløv og stort set ubrugelig, men min flexjobber kunne selv reglerne, så han skaffede selv de rigtige blanketter og skrev selv det, der skulle skrives. Kommunens andel i det hele var bare at sætte et stempel på - det burde tage ca. 2½ sekund, men de brugte noget længere tid. Men det er nok forskelligt fra kommune til kommune.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:53
Jeg har med stor succes haft en fleksjobber ansat, dertil skal siges, at der naturligvis gik noget tid med, at finde de opgaver hun kunne løse, men efterfølgende har det kørt kanon, eneste "lille" minus er som hos Hans det offentlige,hold da op de er langsomme, jeg har nu ladet min revisor stå for div parpir til kommune mm, jeg vil ikke tøve med at ansætte en fleks mere hvis behovet skulle komme
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:49

akeniels:
eneste "lille" minus er som hos Hans det offentlige,hold da op de er langsomme

I dette tilfælde Slagelse Kommune.

Men ellers gode erfaringer. De er ofte velmotiverede.

Men det er nødvendigt forinden at have afklaret flekjobbernes kvalifikationer

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 17:37

Hvis jeg lige må blande mig…

Hvor har I fundet de fleksjobbere?.. for jeg har hørt nogle ret uheldige historier, og har derfor tøvet.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:02
Min fleksjobber kontaktede selv mig personligt, hun havde selv taget initiativ til at komme videre, tror måske jeg har været ret heldig :-;
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Husk at hvis i ansætter en fleksjobber under 10 timer om ugen. Så kan i søge i fleksjob puljen der udbetaler 25000 kr. efter 6 måneders ansættelse. Penge kan i bruge til hvad i vil og de et skattefri.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:49

Jan Kousholt:
Husk at hvis i ansætter en fleksjobber under 10 timer om ugen. Så kan i søge i fleksjob puljen der udbetaler 25000 kr. efter 6 måneders ansættelse. Penge kan i bruge til hvad i vil og de et skattefri.
YesWink

Det lyder da fornuftigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:19

Skattefri i den forstand at det naturligvis betragtes som en indtægt. Men der er ingen beskatning i forbindelse med udbetalingen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)