|
Kære Aminoer, Nogle der har erfaringer med B2B-handel indenfor restaurationsbranchen? Jeg er igang med at ligge en strategisk plan for, hvordan jeg skal introducere et nyt produkt indenfor branchen (især cafeer). Det er et brødprodukt fra udlandet - stor succes i udlandet men det er ukendt i DK og der er kun én konkurrent netop nu. Jeg har stor tiltro til produktet og dets kvaliteter. Skal dog have overtalt cafeejerne! ;-) Jeg havde tænkt mig at producere en vis mængde for derefter at tilbyde vareprøver til de lokale cafeer (Odense) - på den måde at afklare det lokale potentiale for produktet. Evt. anden fremgangsmåde? Hele konceptet er stadig på fosterstadiet, men derfor ville jeg også gerne vide hvilke regler der er indenfor levering af fødevarer til disse cafeer? Det er hverken organiseret eller lign. så jeg forventer ikke at opleve nogle restriktioner. (Med henvisning til Fødevarestyrelsens definition af organiseret produktion http://goo.gl/T0jRk) Vareprøverne havde jeg tænkt mig at producere i mit private køkken, men jeg har mulighed for at rykke i mere professionelle omgivelser hvis der viser sig at være et marked for varen. Nogle der har gode råd? Mvh. Søren Kristiansen |
Hvordan introducerer jeg et nyt brødprodukt indenfor cafe-miljøet? Fremgangsmåden?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem