Sidder og skriver det her i min fustarsion over jeg ikke kan få en kassekredit igennem på søller 20 tusinden. |
Jeg kan sagtens forstå du er sur, men jeg kan også sagtens forstå din bank. Café er en risiko branche - og din personlige indtægt fra din cafe sidste år har tydeligvis været lav - uden at vi af dit indlæg kan forstå andet end hvad du personligt har fået ud og det siger INTET om resultatet.
Som 19 årig med en cafe der kun lige kan give til dagen og vejen og hvor du har været ude af stand til at spare 20.000 kr op til at købe nu - café 2, skal banken nærme sig en lille hjerneblødning for at gi dig et lån desværre. Det er heller ikke sådan at en hver studerende kan få en kassekredit men
Du kan sikkert få et forbrugslån et eller andet sted, selv om jeg ikke vil råde til det, men uden for banksystemet.
Vi ved for lidt om dit resultat i cafe nr 1 for at være ærlige - men enten må du rundt til flere banker (der er jo flere end de to) selvom jeg tror det bliver svært - eller du må se om noget familie vil låne noget eller være medinvestor eller du må kunne få mulighed for at betale den anden cafe med de 20.000 kr løbende over en periode (det var heller ikke mange penge for den hvis de er med udstyr må man sige)
Jeg forstår du kan være sur, men du må også være realist - måske se at få cafe nr 1 til at løbe rigtigt godt rundt og give godt resultat inden du i din alder står med to cafeer med ansatte og omkostninger - bare lige mine 5 penny
vh