Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre mærker på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle gode måder at få andre mærker på min hjemmeside, fx. Carhartt og Levis? Jeg er interesseret i at købe nogle af deres produkter og sælge dem videre. Jeg er klar over, at det kan blive en dyr fornøjelse, men jeg er stadig interesseret i at undersøge det. 

Så er der nogle, der har erfaringer med den slags forretningsmodel, og er der nogle, der har nogle gode tips til, hvordan man går til det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags har såkaldt autoriserede forhandlere som du enten må opsøge hvis der er dansk repræsentant eller få fat i via modermærket

Du må købe det hvis du kan finde det i EU, uden for må du ikke fra uden mærkevarens godkendelse

Det er meget svært at blive forhandler af de store mærker, man skal garantere reklame indsats og storkøb

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil være officiel forhandler og sælge deres nyeste produkter, er der ikke andre muligheder end at finde kontaktinformation på deres hjemmeside og gå den vej. Nogle er meget længe om at besvare emails og andre undlader helt at svare på emails, hvis de har indtryk af, at du ikke lever op til deres krav, så det er helt klart bedst at ringe, hvis det er muligt.

Du kan frit købe fra distributører inden for EU og der findes enkelte distributører som primært sælger restpartier m.m., hvor det er nemt at blive oprettet som forhandler. F.eks https://www.brandsdistribution.com/en/ . Det kan være en god start, men du bør være varsom med hvem du handler med, så du ikke får købt kopivarer eller bliver snydt på anden vis.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)