Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted at få lavet sit eget tøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj:)
Jeg skriver herinde, da jeg rigtig gerne vil finde en der kan lave noget fedt tøj. (T-shirt, shorts, sweatshirts og hoddies)
Jeg har før i tiden lavet mit eget tøj, med mit eget logo som jeg selv har designet.
Der er rigtig stor efterspørgelse på de hoodie jeg har lavet.
Der hvor jeg fik lavet tøjet, var rigtig dyrt.
Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der kender nogle der laver noget tøj, som er til en fair pris;)

Skriv enten herinde, eller send mig en mail
chililundnielsen.com
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mauritius skulle være et pænt godt sted at outsource sådan noget produktion.

Jeg ved nogle af de bedste jakkesæt der bliver solgt i den dyreste gade i London er lavet der. 

Hvis det er sådan noget du leder efter, kan jeg høre med mine kontakter i landet.

vh

Nicklas

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej chili

måske jeg kan hjælpe dig videre.

hvor mange stk tænker du? For det er tit

det som afgør prisen.

bedste hilsner

Pia

www.alstruppattern.com

Tilmeldt 30. Dec 19
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi, StyleNova, har vores fabrik i Pakistan hvor vi selv producere vores tøj. Alt fra jeans produktet til t-shirts, hoodies, sweatshirts, polo, træningstøj, shorts, caps mm.

Du kan få lige det design, tryk, farve og størrelse som du ønsker dig. Du får dit logo i nakkemærket og andre steder hvis ønskes.

Vores tøj fremstilles lige efter kunden ønske.
Du må meget gerne give flere detaljer om dit ønsket produkt så vi kan give dig en god pris. Skriv gerne en mail stylenova.com.pk @gmail.com 


Hilsen
StyleNova

Tilmeldt 19. May 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej StyleNova 

Jeg er meget interesseret i at finde en producent som kan producere sportstøj. Jeg vil meget gerne tale mere med jer om det. Jeg har længe ledt efter producent så det kunne være super fedt hvis der var et muligt samarbejde her. 

Mvh Anna Daria warnke 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har mulighed for at kunne lave det meste hos os også til priser som gør du kan tjene penge på tøjet når du skal sælge det igen. Vi har forskellige muligheder så at det heller ikke behøves at være kæmpe bestillinger du skal lave for at det kommer ned i pris. https://tex-tryk.dk/

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)