Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til NETS/Teller?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at vi har fået nyt CVR. nummer har Euroline opsagt indløsningsaftalerne til begge netbutikker. Og det har desværre ikke været muligt at forny aftalerne, idet at de nu stiller som et krav, at man er kunde i SEB.

Jeg skyndte mig derfor at indsende ansøgningsformularer til NETS/Teller, og her fire uger efter har jeg stadig ikke fået nogle kontrakter, på trods af at den lovede ekspeditionstid var max. 3 uger.

Jeg har selvfølgelig kontaktet dem telefonisk, men det eneste jeg kan få oplyst er, at de behandler ansøgningerne i den rækkefølge de kommer ind. Men hvad f..... kan jeg bruge det til!!! Super Angry

Mine aftaler med Euroline udløber i morgen, så jeg er nødt til at finde et alternativ!

Har ganske vist fået installeret ViaBill i denne uge. Men jeg er ikke sikker på, at alle synes det er en god løsning.

Overvejer lidt om man skulle prøve med Paypal men er lidt i tvivl om, hvorvidt det kræver en indløsningsaftale hos NETS?

Synes i øvrigt at det er p.... frækt at NETS hæver ansøgningsgebyret samme dag, som man indsender ansøgningen, når de stadig ikke har leveret varen her fire uger efter. De er åbenbart ikke omfattet af den lovgivning, som vi andre er!

Håber der er nogen, der har et godt forslag eller to til alternativer? :-)

KH Lise

 

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Ærgerlig situation.

NETS/Teller har desværre meget lange behandlingstider for tiden - det er i hvert fald min erfaring fra de ansøgninger som jeg har haft med at gøre på det seneste. Jeg ved ikke helt hvad de har gang i, men de må have travlt :-)

Jeg synes du skal skynde dig, at få din programmør til at integrere paypal på din side indtil indløsningsaftalen går i orden hos nets.

PayPal kræver ikke en indløsningsaftale med nets/teller. Du kan hurtig tilmelde dig og få opsat din konto så du kan modtage betaling, men du har så desværre ikke mulighed for at modtage rene dankort. Men mange har jo også Visa/dankort, som jo så fortsat vil kunne bruges hos dig.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,
Vil anbefale dig ewire betalingsmodul (kæft jeg gør god reklame for dem for tiden).
Det bruger vi til min webshop nedenfor (link står i signatur). Det virker super godt, kræver ikke indløsningsaftale og har ingen månedlige/årlige abb. aftaler eller gebyrer.

Du betaler simpelt 2% af transaktionsbeløbet.

R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! :-)

Er det ikke lidt det samme som PayPal?

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens!

 

Tillykke med fødselsdagen!!! Cake

Jeg mener at Dandomain har noget direkte integration med PayPal, så det kunne være en god løsning.

 

Nogen der ved hvad forskellen er på PayPal og Ewire?

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lise.

Du kan sagtens bruge paypal uden NETS, og det fungerer rigtigt fint. DOG synes mange danskere at det ser halv-uproffesionelt ud, men hvis det kun er midlertidigt kan det jo gå. Jeg ville anbefale paypal i den tid, da jeg aldrig har haft problemer med dem eller noget :)

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe mange tak, Lise :-)

Ewire og paypal er i grove træk det samme, men med ewire kan du også modtage rene dankort (mener jeg - det kunne man i hvertfald engang). Stadig uden indløsningsaftale.

Det er nok lidt smag og behag, når man skal vurderer hvilken løsning man vil bruge.

Hvis PayPal let kan integreres i Dandomain kunne det jo tale for den løsning, nu hvor det skal gå lidt stærkt. Modsat hvis du har stor omsætning på rene dankort, vil ewire nok være optimalt. 

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise, og alle andre,

En ting jeg synes er meget nyttig, for at vælge betalingsmoduler er siden www.kortgebyr.dk, jheg kan man regne lidt på hvor meget det koster.

Jeg ved ikke hvor opdateret priserne er, men det giver en god føling med priserne.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Kristoffer! Det var meget nyttigt :-)

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)