Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bo i Thailand? 2 ledige stillinger nu!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

VSI Group har brug for hjælp til at yde en god service for vores kunder.

Virksomheden er i udvikling, og derfor har vi brug nogle dygtige folk til at hjælpe os.

Vi søger en projektleder og en supporter. Begge skal have top kvalifikationer til jobbet, som i kan læse mere om på nedenstående links.

Jobbet er i Thailand, nærmere betgnet Nord Thailand i byen Chiang Mai.

Du bedes henvende dig på job@vsi-group.dk og ikke her på Amino.

Sørg for at fremsende CV og referencer, og læs gerne hele job annoncen inden du ansøger.

Du kan læse mere om de 2 ledige stillinger her:

Projektleder: https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/details.aspx/3541213

Supporter: https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/details.aspx/3541151

God weekend der ude :)

// VSI Group

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person

I har glemt at skrive noget om løn-niveauet, det er ret væsentligt at vide om man skal arbejde til Thailandsk løn eller Dansk løn.

Det er derudover imo. useriøst at omtalt platforme som "religion" i et jobopslag, alle seriøse virksomheder vælger den platform der passer den en given problemstilling, at begynde og blande religion ind i den slags hører til hobbykredse - ikke seriøse virksomheder!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ikke unormalt at kalde forskellige systemer for "religion", eftersom der ofte er tale om vaner eller ganske subjektive meninger om, hvad der er bedst.

Tror nok, at det ligger i kortene, at man ikke får dansk løn i Thailand, men der står tydeligt i annoncen: "Løn efter thailandske regler (og kvalifikationer)".

Hilsen, Robert

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Robert Kronberg:
Det er da ikke unormalt at kalde forskellige systemer for "religion", eftersom der ofte er tale om vaner eller ganske subjektive meninger om, hvad der er bedst.

Jo det er bestemt både unormalt og uprofessionelt!

Robert Kronberg:
Tror nok, at det ligger i kortene, at man ikke får dansk løn i Thailand

Jeg ved ikke helt hvad det er for nogle kort du kigger i ... men min tid bliver ikke billigere af at jeg skal flyttes den halve jord rundt. Jeg ved godt at der er nogen unge programmører der syntes det ku være sjovt med et par år i Thailand ... og det er også fint, men så burde de skrive et det er den slags de søger i annoncen.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes godt nok folk får ødelagt mange tråde idag.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hold da op en negativ stemning der er blevet bragt på banen.. Kom nu ind i kampen for fanden!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Der er intet useriøst i, at et ungt eller lidt ældre menneske vælger at tage til Thailand for at arbejde i et par år eller resten af livet for en thailandsk løn. Men det ville være userisøst, hvis firmaet skulle betale en dansk løn, for så meget er danskere altså heller ikke værd ift. thaiere.

Dertil kommer, at ens leveomkostninger bliver nævneværdigt lavere. I min gade i Bangkok koster en frokost på en restaurant omkring 5 kroner. Den kan næppe være dyrere i Chiang Mai.

Der er også køligere i Chiang Mai end i Bangkok, hvorved man nemmere kan undgå aircon, og derved spare endnu flere penge. Måske vil ens el-forbrug koste 100 kroner om måneden, hvis man ikke benytter aircon.

Javel, jo, man tager ikke til Thailand for at tjene nemme penge (ved at få en dansk løn i Thailand), men man tager herud for at leve herude, og formentlig leve godt.

Hilsen, Robert

45 år og over 10 år i Thailand

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg ved ikke helt hvad det er for nogle kort du kigger i ... men min tid bliver ikke billigere af at jeg skal flyttes den halve jord rundt. Jeg ved godt at der er nogen unge programmører der syntes det ku være sjovt med et par år i Thailand ... og det er også fint, men så burde de skrive et det er den slags de søger i annoncen.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer, 

Ved ikke lige hvad der skete med dette opslag... Men hvad jeg ved er at vi stadig mangler en som kan klare varmen. 

Kender i ikke en kanon dygtig WordPress eller PrestaShop mand / kvinde som kunne tænke sig nogen udfordringer? :-)

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Funk-art Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan stærkt anbefale VSi-Group Asia, som arbejdsplads samt er virksomheden drevet seriøst og danner rammer for et godt arbejdsmiljø. 

- Chiang mai er personligt en af mine ynglingsbyer i Thailand, priserne er 15% billigere end sydpå og man har noget af det flotteste natur omkring byen.  

Så til de "kolde IT nørder" der hjemme - pak tasken og hop på det næste fly til Chiang Mai, der venter oplevelser og måske en ny kæreste ;-))

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)