Hej derude, Jeg har de seneste 3-4 måneder brugt en del timer på at få min webshop og kommende smykkefirma, Rockz Jewelry, på benene. Det er nu kommet op og stå, lunched og fået de første ordrer, facebook fans og email subscribers. Efter denne lille opstartfase har jeg dog indset, at jeg simpelthen ikke kan gøre dette alene, da jeg allerede begynder at gå grå hår af det ;) Selve projektet: Rockz er en smykkehjemmeside, som indtilvidere sælger billige smykker til teenagere og unge kvinder. Det skal gerne komme til at blive en konkurrent til vaiva.dk og chanti.dk, som lige pt. er de største indenfor online salg af smykker i Danmark - Og dem vil jeg rigtig gerne komme op og battle med. Jeg har nogle rigtig fede fremtidsplaner for Rockz, som omhandler en masse omkring salg til fysiske butikker, salg til flere lande, ekspandering til andre målgruppe, nye koncepter og mere til. Alt det vil jeg hellere end gerne fortælle om over en mail eller skype, hvis du finder dette interessant.
Programmør SEO ninja Ja ja, det fint du. Kan du overhovedet noget selv? Hvilken slags person søger jeg så? Den vigtigste parameter er egentligt, at du for det første har styr på dine ting og er dygtig til dem. Men mest af alt, at du virkelig brænder for det, at du har et enormt drive og at du er villig til at arbejde røven ud af bukserne, samtidig med at du finder iværksætteri utrolig sjovt og ikke mindst spændende. Som partner i projektet kommer du selvfølgelig også til at have stor indflydelse på alle de beslutninger som der skal træffes og en rigtig flot bid af kagen ;) Hvis du allerede nu ved, at du er den rette person til dette projekt, eller hvis du har nogen som helst form for spørgsmål vedrørende noget af alt det her, er du meget velkommen til, at skrive her i tråden, sende mig en besked her på amino, eller sende mig en mail til gustav.lauritzen@gmail.com. Jeg håber virkelig at høre fra nogle stykker af jer, som vil tage den store tur samme med mig :) Mvh Gustav |
Tak til dem som allerede har skrevet, det er en sand fornøjelse :)
- Jeg vil lige tilføje, at en person med kompetencer indenfor ide- og konceptudvikling også gerne må slå på tråden.
Mvh Gustav