Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partnere til smykkeshop med et kæmpe drive

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Jeg har de seneste 3-4 måneder brugt en del timer på at få min webshop og kommende smykkefirma, Rockz Jewelry, på benene. Det er nu kommet op og stå, lunched og fået de første ordrer, facebook fans og email subscribers. Efter denne lille opstartfase har jeg dog indset, at jeg simpelthen ikke kan gøre dette alene, da jeg allerede begynder at gå grå hår af det ;) 

Selve projektet: 

Rockz er en smykkehjemmeside, som indtilvidere sælger billige smykker til teenagere og unge kvinder. Det skal gerne komme til at blive en konkurrent til vaiva.dk og chanti.dk, som lige pt. er de største indenfor online salg af smykker i Danmark - Og dem vil jeg rigtig gerne komme op og battle med. Jeg har nogle rigtig fede fremtidsplaner for Rockz, som omhandler en masse omkring salg til fysiske butikker, salg til flere lande, ekspandering til andre målgruppe, nye koncepter og mere til. Alt det vil jeg hellere end gerne fortælle om over en mail eller skype, hvis du finder dette interessant. 

Hvem og hvad søger jeg:

Programmør
Som i kan se så fungerer hjemmesiden, men det er overhovedet ikke en webshop hvor kuderne tænker "wooooooooooooow", mens de savler ned i deres tastatur af bare måben og mens købstrangen bare stiger. Sådan en kan jeg desværre ikke finde ud af at lave - hvertfald ikke på egen hånd. Min grænse går cirka til der hvor hjemmesiden er nu. Derfor søger jeg en programmør/systemudvikler der kan lave og programmere en hjemmeside der virkelig sparker røv, for alvor.

SEO ninja 
Jeg synes SEO er mega fedt, sjovt og hyggeligt at sidde med. Men det er heller ikke der min spidskompetance slår ind for alvor. De keywords som jeg gerne vil ranke på, er selvfølgelig ikke nemme, men bestemt heller ikke umulige at komme helt til top på. Derfor søger jeg en SEO ninja, der har hans eller hendes skillset i orden, når det kommer til SEO, både on- og off-page samt linkbuilding

Ja ja, det fint du. Kan du overhovedet noget selv?
Den tanke vil jeg nok selv sidde tilbage med nu, hvis det var mig selv der havde læst dette indlæg. Jeg vil rigtig gerne bidrage med alt hvad der hedder markedsføring, salg, mersalg, retargeting, emailmarketing og annoncer. Derudover kan jeg nemt holder styr på lager samt distribution (daglig drift). Det er den side af en virksomhed som jeg virkelig elsker at arbejde med, som jeg gerne vil bruge alt min tid på. Jeg har selv et enormt drive og et kæmpe iværksættergen, som jeg kører på og som holder mit mod oppe. 

Hvilken slags person søger jeg så?
De personer som jeg gerne vil have med i mit projekt, skal selvfølgelig være nogle der brænder for det, og rigtig gerne vil det. Jeg er selv "kun" 18 år gammel, derfor vil det være superfedt, at komme sammen med nogle andre mere eller mindre unge iværksættere. Men selvfølgelig er de gamle garvede iværksætter også super velkommne til at skrive til mig! 
Jeg er selv bosat på fyn, nærmere Svendborg, derfor vil det være et kæmpe plus hvis du også er fra fyn. Men det kan der helt sikkert også ses igennem fingre med, da det jo er blevet så nemt at kommunikere med hinanden idag. 

Den vigtigste parameter er egentligt, at du for det første har styr på dine ting og er dygtig til dem. Men mest af alt, at du virkelig brænder for det, at du har et enormt drive og at du er villig til at arbejde røven ud af bukserne, samtidig med at du finder iværksætteri utrolig sjovt og ikke mindst spændende. Som partner i projektet kommer du selvfølgelig også til at have stor indflydelse på alle de beslutninger som der skal træffes og en rigtig flot bid af kagen ;) 

Hvis du allerede nu ved, at du er den rette person til dette projekt, eller hvis du har nogen som helst form for spørgsmål vedrørende noget af alt det her, er du meget velkommen til, at skrive her i tråden, sende mig en besked her på amino, eller sende mig en mail til gustav.lauritzen@gmail.com. 

Jeg håber virkelig at høre fra nogle stykker af jer, som vil tage den store tur samme med mig :)

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:18

Tak til dem som allerede har skrevet, det er en sand fornøjelse :) 

- Jeg vil lige tilføje, at en person med kompetencer indenfor ide- og konceptudvikling også gerne må slå på tråden. 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:25

Kan ikke sende dig en privat besked... Men hvis du smider mig en besked i indbakken, så vender jeg tilbage i morgen! Synes bestem det lyder spændende :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:34

Jeg har sendt dig en besked. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Mvh Gustav  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)