Hey derude! ;) Jeg sidder og arbejder på at starte en webshop. Jeg har en designer i maven og kunne godt tænke mig at fremstille smykker. Jeg er i tvivl om hvor jeg kan få dem produceret (billigt, men med kvaliteten i behold) og om det var en bedre ide at starte med at sælge nogle smykker jeg købte hjem (i så fald, hvor?). Det er primært ringe, som jeg gerne vil sælge, de er meget tynde, så de burde ikke være vanskelige at lave eller specielt dyre. Er der nogen der ved hvor man kan få dem lavet/købt og om man evt. selv kan fremstille dem? På forhånd tak! Mvh Lauren |
Rejs en tur til Istanbul - og frekventer nogen af guld/sølvsmedene i midtbyen. De kan - ifald du har taget en form for "prototyper" med, antageligvis lave nogle prøver over et par dage - hvor du så ferierer imens....
Skal det være billigt - kan du rejse med Pegasus (flyselskabet) - og finde gode billige hoteller (på denne årstid) via www.hotels.com
Guld- og sølvpriserne er relativt attraktive i Istanbul (lidt under markedsprisen), men især lønnen er vildt anderledes end i nordeuropa. Så du kan faktisk opnå meget store besparelser, og går du i de rigtige guld-sølv-smede, skal du heller ikke være nervøs for at det er uægte materialer der bruges....