Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kendskab til et "safe-way" gebyr ved import fra Ukraine til Danmark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Fra  Danmant Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et helt læs træpiller, som er strandet i Ukraine, fordi leverandøren nu her efterfølgende opkræver et "safe-way" gebyr, som han siger vil blive refunderet med 98% ved leverancen. Der er flere ting som undrer mig bl.a. hvorfor han ikke har nævnt det inden ordreafgivelse, hvorfor det kun kan refunderes til mig (selvom han betalte gebyret) og hvad gebyret overhovedet er godt for.

Leverandøren virker troværdig, men jeg har ikke handlet med ham før og firmaet har hjemsted i Cameron. 

Hjælp!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 09:42

Det lyder som om du er ved at blive taget ved næsen af en svindler.  Hvor mange penge er der tale om i afgift? har du betalt for træpillerne?

Man kan jo undre sig over at et firma i Cameroun skulle sælge træpiller fra Ukraine.

Ravn  

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Fra  Danmant Skrevet kl. 15:30

Ravn:

Det lyder som om du er ved at blive taget ved næsen af en svindler.  Hvor mange penge er der tale om i afgift? har du betalt for træpillerne?

Man kan jo undre sig over at et firma i Cameroun skulle sælge træpiller fra Ukraine.

Ja, det kan godt lyde sådan og jeg er selv meget i tvivl om leverandørens troværdighed. Afgiften udgør mere end værdien af hele ordren. Jeg har forudbetalt 30% af ordren. 

At bruge et land i Europa, som lager, er ikke helt ualmindeligt. Det forkorter bl.a. leveringstiden.

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:42

Hej Kurt. Hvordan gik det. Fik du dine træpiller hjem. Mvh. ESB

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)