Hej Er der nogen af jer der enten kender den faktiske lønomkostning der er på medarbejder i Polen (ufaglært og faglært) eller ved hvor jeg kan finde denne info en søgning på Google gav kun procentvis stigning kvartalvis uden beløb. ..... Nogen af jer der har forbindelser i Polen, Estland, Letland og Litauen som kan finde egnet lokaler til en større fabrik? Krav: Gerne havne område direkte til kaj - optimalt i Gdansk - hvis det ikke er i havne område, så skal der være jernbane spor ind til bygningen. Fri lofthøjde ikke under 8,5 meter. Ingen stolper der understøtter taget. (søjlefri hal) Mindst 3.500 m2 indendørs areal. Mindste mål på de enkelte haller er 70 meter i længden * 25 i bredden * 8,5 meter højt Indlagt vand. Mindst 50 Amp strøm. Befæstet grund areal på mindst 20.000 m2. Gerne med 4 meter højt mur omkring, hvis denne mur ikke er opført, så skal det være tilladt at lave den. Der er tale om en genbrugs virksomhed, der udnytter kasseret dæk på 2 meget forskellige måder. Send gerne PM til mig omkring dette eller direkte på min personlige mail r.buch@get2net.dk NB: Det har ikke min interesse med bygninger i andre lande der opfylder disse krav. Venligst |
Kontakt ambassaden i Warszawa. De yder en fortræffelig service - og har sikkert en god (og måske endda gratis!!) løsning på opgaven...
Nummeret finder du via udenrigsministeriets hjemmeside - eller ved at google "dansk ambassade warszawa".
Jeg har selv været igang med eksportfremstød dernede - og folkene på ambassaden er både dygtige og vidende...