Hej. Jeg har en side i støbeskeen, men måtte sande at mine egne kompetencer indenfor wordpress ikke er tilstrækkelige til dette projekt. Jeg søger derfor en der kan lave dette for mig. Det behøver ikke at være i wordpress, men dét kender jeg og er derfor en præference. Du skal både lave det grafiske og det funktionelle i hjemmesiden. Derudover håber jeg på en kreativ sjæl der kan agere sparring omkring hvordan siden skal strukturers. Jeg forventer et overslag, og jeg hyrer dig ikke før jeg har fået mange syn på opgaven. Det gælder ikke om at være billigst, men en kombination af pris, kompetencer og referencer. Du vil blive betalt efter endt delmål, som vi beslutter i samarbejde. Send mig en PM med navn, email og hjemmeside, og jeg vil sende en beskrivelse af opgaven på email til hvem jeg finder kompetent. (På ingen måde for at ære arrogant, men dette gøres for ikke at jeg skal sende emails til 35 der ikke har interesse i mit projekt alligevel, men bare vil snage i mine sager. Det er et strengt problem med amino synes jeg) Med venlig hilsen |
Hvorfor bruger du ikke bare amino frelancer. Så får du tilbud uden at skulle fylde din inbox op.