Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncetilbud Målgruppe mænd 18+

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger denne bannerplads (160 x 600 px) På denne hjemmeside www.massage247.dk (indeholder Erotisk materiale)

Dit banner bliver vist på samtlige pigers profiler. Dvs. ca 150.000 visninger pr. måned. Sidste måned var besøgstallet 25.079 heraf var 18.376 unikke.

De besøgende er gennemsnitlig 3 minutter og 51 sek. på vores side så der er rig mulighed for at blive set, da dit banner som tidligere nævnt vil blive vist hver gang man besøger en af pigernes profil. Og pigerne er selv sagt hovedattraktionen her.

Prisen hedder i udgangspunkt 800 for en måned, men da vi er nye her er vi til at handle med:-)

Send en mail til kontakt@massage247.dk hvis det har interesse.

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 13:16

Amino har åbenbart lavet min forkortelse af sekunder til Svenske kroner. Dette indlæg har naturligvis intet med svenske kroner at gøreSmile

Jeg vil dog skynde mig at sige, at hvis i har et banner størrelse 170x600 px går det også an.

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 14:21

Vi gør lige tilbuddet en anelse bedre og siger 600 kr. for en måneds annoncering. Og det var mellem 150.000-160.000 visninger af dit banner.

kontakt os på kontakt@massage247.dk

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 09:32

Jeg sender lige dette gode tilbud til tops igenSmile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:43

lyder som et fornuftigt tilbud, og godt nok sælger jeg slik, men det er ikke lige den slags slik :)

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 10:56

hehe det er helt i orden JesperSmile

Der er stadig ingen der har bidt på, så vi er pisket til at gøre tilbuddet lidt bedre. Vi sælger nu bannerpladsen for 500 kr. Du får pladsen fra den 20. Oktober og en måned frem. Og med banneret følger naturligvis et link direkte til din hjemmeside hvis vi ikke lige fik gjort det klartSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25

Skal det være alm. billede, eller kan det også være en flash animation?

Jeg er muligvis interesseret, men ikke fra d. 20, men lidt længere fremme. :)

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 12:38

Flash er fint vil jeg tro. Hvis du selv har kodet det er det vel lige til at smide ind!

-Og så sender jeg den lige til tops igen, da tilbuddet stadig er gældendeSmile

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 13:15

Jeg føler mig pisket til at sende den her til tops igen. Vi siger 400 kr. for en måneds reklame fra den 20.Okt. Der må der være en der kan bruge dette knald-tilbudSmile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)