Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med langsom og ustabilt webhotel, nu løst!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Problemet:
Vi er jo her på Amino for at hjælpe hinanden og derfor ville jeg også bare lige skrive mine erfaringer med vores webhotel, som mildt sagt har været meget dårlige. Vi startede webshoppen Apuls.dk for 2 år siden, hvor vi startede med at have webhotel hos [Navn fjernet af moderator].

Tiden hos [Navn fjernet af moderator] var fyldt med voldsomme hastighedsudsving, hvor siden ofte slet ikke kunne åbnes eller tog 45-60 sekunder om at loade en side. hver gang vi kontaktede kundeservice, var svaret at det var vores webshop der var programmeret forkert. Der er da ting der mangler på vores webshop, men vi nægtede at tro, at det var vores webshop der forårsagede disse fejl og ganske rigtigt, viste det sig altid i sidste ende, at det var [Navn fjernet af moderator]' server der var problemet. Dette indrømmede de dog ikke før, vi havde brugt langt tid på at diskutere frem og tilbage.

Jeg ved at der er mange andre der har samme problemer, som vi har haft, for da jeg oprettede en Trustpilot anmeldelse af dem, fik jeg et utal af opringninger, fra andre webshops med samme problemer og som alle havde fået at vide, at det var deres webshop der var problemet.

Løsningen:
Efter 2 år, tog vi konsekvensen og skiftede til Solutio, som vi havde fået anbefalet. Vi har ikke fortrudt skiftet en eneste gang! Webshoppen er blevet LANGT hurtigere og har ikke disse udsving i hastigheden. Deres kundeservice er helt i top og de svarer lynhurtigt.

Min konklusion er: Spild ikke jeres tid, ligesom vi har gjort! Skift! 

Med venlig hilsen
Ebbe M. Sønderup

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:16

Hej Ebbe

Tak for de pæne ord, vi gør vores bedste hver dag :-)

Jeg har redigeret dit indlæg så navnet på din tidligere udbyder ikke fremgår.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:38

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har redigeret dit indlæg så navnet på din tidligere udbyder ikke fremgår.

Sad lige med samme ide, så godt du var over det Brian.

Hvad angår overstående så er det øv når det er serveren der er skyld i at butikken/Projektet man har lavet ender med nedgang. Og det gør det når serveren svigter.

Personligt benytter jeg en anden udbyder, men alt held med din nye løsning.

Vh

TomN

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er lidt en skam at indlægget er blevet censureret ... det gør indlægget ret intetsigende ... særligt nå enhver kan slå apuls.dk op på netnationen.dk og se den gamle udbyder.

Det er selvfølgelig fedt nok for Brian at få lidt omtale, selvom det nu virker til at det er koordineret på forhånd :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 12:56

Hej Mikkel.

Ja, men det er nu nok rigtigt nok, at jeg ikke bør skrive direkte navnet på det forrige webhotel, selvom enhver vil kunne finde det selv.

Jeg vil nu lige understrege at Brian intet har med mit opslag at gøre. Det er udelukkende af egen lyst og frustration over at jeg har "spildt" 2 år, hos en udbyder der ikke kunne løfte opgaven.

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 13:14

Apuls.dk:
Ja, men det er nu nok rigtigt nok, at jeg ikke bør skrive direkte navnet på det forrige webhotel, selvom enhver vil kunne finde det selv.

Hvorfor dog? Er meningen med Amino netop ikke at kunne debatere sine erfaringer og dele dem med andre?

Ja sry, men jeg kan ikke helt se meningen i at fjerne den tidligere udbyders navn. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:22

Martin Højberg:
Hvorfor dog? Er meningen med Amino netop ikke at kunne debatere sine erfaringer og dele dem med andre

Ifl. de gældende regler her på sitet må du ikke omtalte virksomheder eller personer negativt på debatten.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Mikkel Mikjær Christensen:
Det er lidt en skam at indlægget er blevet censureret ... det gør indlægget ret intetsigende

Som du selv skriver så er navnet fjernet gr. Aminos regler, jeg var faktisk i tvivl om jeg burde have slettet hele indlægget.
Men omvendt mener jeg ikke at mine medarbejdere skal "snydes" for ros, bare fordi jeg er moderator. 

Mikkel Mikjær Christensen:
selvom det nu virker til at det er koordineret på forhånd :-)

For den rene er alting rent :-)

Jeg kan godt forstå at tanken opstår, men det der sker er at jeg har sat notification (Amino-alert) op på bla. firmanavnet, så jeg får en mail umiddelbart efter indlægget er skrevet. Der opdager jeg så at reglerne overtrædes og reagere på det.

Jeg overvejede derefter at anmelde indlægget, så de andre moderatorer kan lave en mere objektiv vurdering af det.
Efter at have læst tråden her igen, vælger jeg at anmelde det, så kan de andre moderatorer se det igennem.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Reinhold Jensen:

Efter at have læst tråden her igen, vælger jeg at anmelde de, så kan de andre moderatorer se det igennem.

De bedste hilsner
/Brian

Jamen, så har en af de andre moderatorer set på den modtagne anmeldelse. :-)

Selv om nogle med teknisk indsigt vil kunne finde den oprindelige udbyder, er der ingen grund til at nævne virksomheden ved navn.

Det ville ganske rigtigt være imod Aminos regler. 

Tillykke med den gode omtale, Brian.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)