Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg det her produceret?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fået en idé til et nyt slags "tebrev". Ved godt de fleste er lidt forsigtige omkring at dele idéer her, men nu får i altså lige min. 

Det består egentligt af en rørepind (bestående af et rør på ca 5-6mm i diameter9 med en lille ske for enden. Materialet skal være vandtæt og have små huller i det. Inden i pinden skal der så være te.

Det er lidt en videreudvikling på et produkt jeg så i Köln i weekenden. 

Jeg har ingen idé om materialevalg, da jeg ikke har forstand på dette. Jeg ved bare det ikke skal være sundhedsskadeligt, og gerne må laves i noget der har en "pap-agtig" følelse. Sådan lidt øko. Og så ved jeg selvfølgelig hvordan det skal se ud.

Sagen er jo så at det heller ikke må koste for meget at producere, da hvert enkelt tebrev så ville blive for dyrt.

Nogle inputs?

DBH Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 21:21

Et skud fra hoften: Kina

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 16. Jun 13
Skrevet kl. 21:25

Nu ledte jeg måske efter et lidt mere konkret svar.

Hvordan starter man ud? Hvordan får man fat i de rigtige kontakter osv?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:38

Er det samme producent der skal "støbe" skeen og påfylde teen?

Der er jo sådan set minimum 2 processer i din ide. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 16. Jun 13
Skrevet kl. 21:41

Den har jeg helt grejet hvordan gøres lettest endnu. For den skal jo tætlukkes efter teen påfyldes. 

Umiddelbart ville jeg tro det er lettest at det gøres samme sted.

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 22:06
Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:40

Hej Jesper,

Det er i stort set et "perforeret sugrør" med to bundproppe du skal have.

Det lyder til at det er vigtigt at det er det rigtige materiale, så find sugrør du kan li, få fat i nogen prøver og undersøg hvor og hvis producenten kan perforere dem i fremstillingsprocessen.

En god ting at huske er at søge for at fine ud af hvis der ligger nogen patenter i forvejen på et produkt som det du beskriver.

Lave selv nogen prototyper og afprøv dem mht størrelse på huller og forskellige materialer.

Afhængigt af hvad du vil smide i projektet, det er godt at få venner og bekendte at afprøve dit produkt og hvis det er positivt kunne du evetuelt selv få lavet en perforeringsmaskine.

Håber at du kan bruge ovenstående.

Tilmeldt 16. Jun 13
Skrevet kl. 12:39

Tommy, tak for det. Dem vil jeg helt afgjort prøve at kontakte.

Mrberg, tak for indlægget. Jeg vil helt afgjort undersøge det med patentet. Er det bare tage kontakt til patentkontoret?

Jeg havde mere i tankerne at de skulle være "smeltet" sammen i bunden. Med to bundpropper vil jeg være nervøs for om de kan lukkes ordentligt, og det stadig ser pænt ud. Det er heller ikke helt det materiale jeg havde i tankerne.

Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:34

Sugrør behøver nødvendigvis ikke være lavet af plastik....

Og "bundpropper", er bare en lukning, hvis du folder limer, svejser eller havd det ender med er sån set ligegyldigt bare det fungerer, ikke gør produktet grimt eller ødelægger funktionen, det vigigste er nok at du får nogen materialer og prøver dig frem samtidig med at du får nogen priser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)