Jeg har det problem at jeg på http://kabel-udstyr.dk/ ikke kan få forsiden til kun at vise et resumé af mine indlæg selvom jeg har under indstilling -> læsning, har valgt resumé og ikke hele indlæget..
Når du skriver indlæget kan du så ikke bare indsætte en "læs mere" efter X antal linier ? .... Det bruger jeg på alle nyheder på kameravalg.dk - Ved dog ikke om det er præcis hvad du søger ?
Med hensyn til det du selv skriver, at du har sat et flueben i visning af "Resume" - så kan det være fordi du benytter et wordpress theme, som ikke har taget hensyn til denne funktion og derfor er det ikke funktionelt.
Løsning 1)
Det som Henrik skriver er en mulighed.
Løsning 2)
Anden mulighed er du i koden indsætter en begrænsning - se her Wordpress Codex wp_content();
Når du skriver indlæget kan du så ikke bare indsætte en "læs mere" efter X antal linier ? .... Det bruger jeg på alle nyheder på kameravalg.dk - Ved dog ikke om det er præcis hvad du søger ?
Det forstår jeg ikke?
Hvis jeg skriver læs mere, vil der jo under "læs mere" komme resten af indlæget. Problemet er jo at alle mine indlæg kommer op på forsiden hvor jeg hellere vil have et resumé. Jeg har prøvet flere designs...
Med hensyn til det du selv skriver, at du har sat et flueben i visning af "Resume" - så kan det være fordi du benytter et wordpress theme, som ikke har taget hensyn til denne funktion og derfor er det ikke funktionelt.