Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye navn?????? Gode råd og ideer modtages

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har i dag, et lille veletableret firma, i håndværker branchen.  Jeg vil nu gerne opstarte et nyt firma, med speciale i opkøb af designer møbler og retro møbler fra 50 erne frem til 80èrne samt antikviteter. Herunder naturligvis også rydning af dødsbo.

Mit problem er følgende: Jeg har undersøgt marked for denne branche, og den er som mange andre også præget af stor konkurrence.  Jeg skal finde på et navn der appellere til folk. Men er helt tom for ideer.  På marked findes mange forskellige navne typer.  der er Bl.a dodsbo.dk ,rydnings-gruppen.dk, afhenter.dk som nogle af aktørene. Hvordan skiller jeg mig ud fra dem ??? og hvad kunne et godt bud på et navn være.

Jeg håber at i kan hjælpe mig. Jeg har drevet virksomhed en del år efterhånden, men sådan en simpel ting som navn, og domæne er jo ikke ligegyldig. Så håber på jeres input.

Jan A

www.komplet-rydning.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

moebelpusheren.dk

stolpaamig.dk

Du skal først og fremmest sætte dig i sælgers sted. Hvem får du typisk henvendelser fra og hvordan finder de dig? Søger de på nettet og hvad søger de så efter?

Navnet skal naturligvis være godt og dækkende for hvad det er du gør, men du skal have nogle gode 'landingpages', hvor du forsøger at opfange de nøgleord, som dine potentielle kunder bruger, f.eks. "møbler købes", "gamle møbler købes" o.s.v.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Colorblind Webdesign Skrevet kl. 17:33

Hej Jan.

Jeg ville kalde mig Antikindbo.dk (ledigt) Med et slogan ala "Indbo der har et par år på bagen, vi kører over alt, også til skagen!" Humor har aldrig skadet, det husker folk.

Tænk ud af boksen..go' fornøjelse. :)

Mvh
Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)