Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke fotograf søges til fast samarbejde

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver & Sis er i gang med og starte vores webshop som sælger smykker, taster m.m og har derfor brug for en fotograf.

Vores fotograf som vi har i dag stopper da, han ikke har tiden til det mere, efter det kun var en hobby for ham.

Billederne skal være til vores webshop, men billedere med model en gang i mellem, det vil sige til vores forside, reklamer og andet.

Vi søger ikke fuldtids fotografer, da Oliver & Sis er et iværksætterprojekt, så har råd til det store, kan kom med en masse reklame til din virksomhed og spytte lidt til din kasse selvfølgelig

Du skal kom fra jylland og helst omkring vejle, 

Jeg har brug for at tage sådan cirka være et par billeder om måneden og 20-40 billeder, hver gang en kollektion lander. 

Giv et tilbud på det hele eller den del af opgaven, som du kan udføre til en god pris.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:50

Find freelancere til din fotoopgave eller længerevarende samarbejde hos Amino Freelancer. Det giver dig store besparelser – Du betaler os intet og får samtidig den bedste pris i markedet.

Læg din opgave i udbud her.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:09

Hvis du kan bruge en fotograf i København så kunne jeg måske godt hjælpe.

Jeg laver alt fra kampagner, portrætter, erhvervsportrætter, produkt og mode/model.

Jeg ville kunne dække hele jeres behov uden det store frem og tilbage.. jeg har stor erfaring indenfor alle genrer og kan levere til tryk, web og hvad der ellers kunne være.

Tag et kig på www.dennismoller.dk og se lidt af mit arbejde. Du er meget velkommen til at sende en mail på kontakt@dennismoller.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 15:10

Smider dig lige en mail Dennis.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 16:55

Perfekt.

Ellers giv mig et ring på 26137122 her iaften. Så kan vi tage en snak om det hele.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 17:19

Hej Leon,

Vi er fra Aarhus og står klar til, at hjælpe. Tag gerne et smut forbi vores hjemmeside.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 17:53

Super.. Skal nok lige smide jer en mail, sidder i møde hele aftenen så kommer en til jer sener.

På forhånd tak ..

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:29

Hej Leon
Jeg er Freelance fotograf som laver portrætter, firmaprofiler, packshots, og 360 graders foto samt arbejder jeg med video hvor der også laves firma profiler
Jeg har lavet billeder for andre guldsmede

Har studio i horsens hvor jeg også bor
Håber det har vidst din interesse

Mvh Lasse Holy
40510938
Mail@dmsbooking.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 12:23

I har lige fået en privat besked.

Men vil helst finde en i jylland, men det er billeder der sælger, så hvis vi finder en på sjælland løser vi og så det.

Leon

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:25
Jeg bor i Horsens 16 km fra Vejle
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)