Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Bare et hurtigt lille spm. Jeg skal bruge et "skrivebord" til mig selv og måske en praktikant. Det må gerne være et sted, hvor der er mulighed for noget netværk inden for salgnettet og webarbejde. Jeg har kig på Symbion Kontorfællesskab. Jeg er lidt i tvivl om det er det rette sted for mig. Er der nogen, der kan bidrage med input? Symbion selv mener selvfølgelig det er det helt rette sted og det ser også rigtig fint ud, men jeg kunne godt bruge nogle plusser og minusser fra nogen, der har prøvet det selv.

Mvh

Per

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:42

symbion er fint sted, men enkelte ting som ikke var helt super da vi var der.

- kantinen er fesen og dyr (kan være rettet de sidste år)

- Er mange labs derude, medicinal - savnede lidt mere tech/internet, som vi selv var

Men det er også de to eneste "negative" ting, jeg har om det - for alt andet var vi meget glade for - boede enda også nede i nybyggeriet derude.

Men ellers er der jo i valby, amager osv - mange gode steder - kig på hvem der ellers er der, passer de til dig, beliggenhed med transport og pris osv.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:51

Det her kunne lyde som noget for dig, Per: http://www.amino.dk/lokalebors/kontorplads-udlejes-i-koebenhavn-k-104339

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02

Super, tak for input, så er der lidt at gå videre med

Mvh

Per

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:04