Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på prissammenligningsside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Siden som jeg gerne vil have lidt feedback på, er fitness-pris.dk.

Vi har lavet siden for at gøre det nemt at skabe et overblik og sammenligne priser fra de forkskellige online webshops - samt en kurv der skal gøre det nemt at se hvor du kan få det samlet billigst, eller billigst via andre alternativer.

Jeg vil ikke forklare så meget mere om siden, end at det også er muligt for forhandlere at oprette sig, og derigennem tilmelde deres egne produkter.

- Vi er dog stadig igang med at udvikle på siden, og der skulle gerne blive lagt en del flere shops på i løbet af den kommende tid.

Kom gerne med alt den ris og ros i kan finde.

PftSmile Kim Smidt

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Først og fremmest, syntes jeg det er et fint site du har fået stablet på benene der.

På forsiden savner jeg dog noget, som fanger min opmærksomhed, da det eneste jeg straks ligger mærke til, er den tabel med priserne (fin tabel ellers).

Et billede, en slider, et eller andet ville gøre super meget forskel på forsiden.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

På forsiden savner jeg dog noget, som fanger min opmærksomhed, da det eneste jeg straks ligger mærke til, er den tabel med priserne (fin tabel ellers).

Et billede, en slider, et eller andet ville gøre super meget forskel på forsiden.

Hej Emil. Tak for din feedback!

Jeg tror at du har ret i at det bliver lidt kedeligt. Jeg tror at det ender med at vi indsætter en tekst, og så måske gør billederne synlige i tabellen før at man klikker på de forskellige produkter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Kim.

Det ser allerede straks bedre ud med billederne.

Hvis det var mig, ville jeg indsætte et stykke tekst der forklarede lidt om fitness-pris, samt et billede til teksten.

Dernæst kan din nye fine tabel komme nedenunder.

Det ville efter min mening gøre en helt utrolig forskel, og fange folk som mig meget nemmere.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Hej igen Kim.

Det ser allerede straks bedre ud med billederne.

Hvis det var mig, ville jeg indsætte et stykke tekst der forklarede lidt om fitness-pris, samt et billede til teksten.

Dernæst kan din nye fine tabel komme nedenunder.

Det ville efter min mening gøre en helt utrolig forskel, og fange folk som mig meget nemmere.

Tak Emil :-)

Jep, tror også at jeg måske vil have formuleret en lille "teaser" i form af tekst på forsiden. Også for at gøre det lidt nemmere for nye folk at bruge sidens funktioner.

Hvordan oplever du sidens hastighed?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lidt dyster baggrund du har valgt. Og det gør så at det tager lidt tid før man får øje på jeres logo. Som desværre også mangler lidt farver. Men til et bedemands firma vil siden da sikkert være meget fin.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Sidens hastighed er mere end fin, ved ikke om det er fordi jeg sidder på en 100mbit forbindelse, men loadtiden er der nærmest ikke :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)