Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af virksomhed - hjælp!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:
Jeg vil gerne momsregistreres, men har forstået det sådan at SKAT kontakter en omkring dette. Det er måske helt forkert forstået?

moms registreringen er et kryds du sætter ved din registrering (eller gå ind og sætter som ændring nu) - ikke noget skat kontakter dig om, med mindre der er noget specielt hvor de vil kræve sikkerhed for momsen eller andet - det er blot et kryds rette sted i registreringen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 08:24

Cookie - John Hannover:

moms registreringen er et kryds du sætter ved din registrering (eller gå ind og sætter som ændring nu) - ikke noget skat kontakter dig om, med mindre der er noget specielt hvor de vil kræve sikkerhed for momsen eller andet - det er blot et kryds rette sted i registreringen

Hej John

Jeg mindes ikke at have klikket et sådan felt af. Jeg ville prøve at gå ind og kigge på, hvad jeg havde registreret og evt. rette det, men det ser ud til at man skal have et Medarbejdersignatur. Jeg har bestilt et og skulle underskrive et dokument, som jeg sendte tilbage til dem på den ønskede mail.

Jeg går ud fra, at det cirka tager lige så lang tid at behandle, som hvis jeg begynder at ringe dem op? ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38

du vil normalt ret hurtigt efter at ha underskrevet medarbejder signaturen få en nøgle så jeg ville nok vente. Du vil let finde stedet du skal krydse af for moms. Du bør også, når du har fået nøglen, gå ind i virk.dk BRUGERADMINISTRATION og sikre dig at du med den signatur har alle de rettigheder der skal bruges (ja tosset at den første til administrator ikke omfatter alle områder) OG du skal i skat og under adm. eller rettigheder i højre side også ind og give dig rettigheder i forhold til moms og andet

Hvis du skal importere noget fra uden for EU SKAL du også for at det er lovligt sætte kryds under IMPORTØRREGISTRERING som i linket

vh John H

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:36

Cookie - John Hannover:
du vil normalt ret hurtigt efter at ha underskrevet medarbejder signaturen få en nøgle så jeg ville nok vente. Du vil let finde stedet du skal krydse af for moms. Du bør også, når du har fået nøglen, gå ind i virk.dk BRUGERADMINISTRATION...

Mange tak, John.

Jeg vil kigge på det, så snart jeg har fået mit nøglekort (Jeg valgte kortet i stedet for nøglen).

Det kan være, jeg enten tager kontakt til dig i Privat besked eller skriver i tråden her, hvis jeg ikke kan finde de omtalte ting du nævner :-) Men mon ikke det skulle være til at finde.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:40

Sebastian K. Sørensen:
Det kan være, jeg enten tager kontakt til dig i Privat besked eller skriver i tråden her
i tråden her tak, jeg holder øje - PB er slået fra nemlig - har ikke tid til både forum og pb - velkommen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)