Hej Alle Jeg har lige et spørgsmå som jeg håber nogle af jer SEO experter kan svare på. Hvis man laver en kopi af en sin shop, her mener jeg en total kopi (billeder og tekster) lægger den op på et nyt domæne og lader den gamle shop dø, bliver man så straffet af dublicate content? Grunden til at jeg spørger er at min shop er blevet ramt af Pinguin 2.1 og jeg aner ikke om den overhovet kommer til at ranke godt igen og da den er indenfor et niche område, tror jeg tiden er givet bedre ud ved at starte forfra. Kan man bruge sin gamle Facebook, Instagram, Twitter eller skal også disse også bygges op på ny ? |
AnnaJ:Hej Alle
Jeg har lige et spørgsmå som jeg håber nogle af jer SEO experter kan svare på.
Hvis man laver en kopi af en sin shop, her mener jeg en total kopi (billeder og tekster) lægger den op på et nyt domæne og lader den gamle shop dø, bliver man så straffet af dublicate content? Nej
Grunden til at jeg spørger er at min shop er blevet ramt af Pinguin 2.1 og jeg aner ikke om den overhovet kommer til at ranke godt igen og da den er indenfor et niche område, tror jeg tiden er givet bedre ud ved at starte forfra.
Kan man bruge sin gamle Facebook, Instagram, Twitter eller skal også disse også bygges op på ny ? Nej - du skal blot ændre links