Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med tanken om at starte mit eget virksomhed i lang tid nu. Jeg er i fasen mellem hvilken virksomhed skal jeg starte og hvordan starter jeg den? 

Jeg har en ide som kommer med en ny løsning eller en ny anvendelses mulighed til en allerede eksisterende produkt. Men aner ikke hvordan det så skal føres ud i livet og om det overhovedet er muligt? 

Kom gerne med gode råd til hvilken virksomhed man kunne starte.

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:46

Det mest oplagte ud fra det meget lidt du fortæller, ville være en personligt ejet virksomhed - Du vil godt nok der have en vis personlig risiko, men den kan du jo i høj grad selv styre ud fra hvad du foretager dig. Her kan du læse lidt om at komme igang og lidt overvejelser om HVILKEN TYPE VIRKSOMHED 

VH John Hannover

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:08

Hej Bella. 

Kan du uddybe en smule? Kræver din idé, at der bliver lagt penge i det udefra? Hvor stort skal det være? Er det en hobby virksomhed? Vi kan give dig bedre vejledning, hvis du uddyber en smule mere :)

Mvh. 
Anders 

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 18:58

Som allerede redegjort er det umuligt, at komme med kvalificeret inspiration uden at kende aktivitet, omfang og risiko profil af din kommende virksomhed.
Dette kan naturligvis være grænseoverskridende at skulle skrive nærmere på et forum til offentligt skue. Prøv istedet at undersøge hvilke rådgivere der er i dit nærområde, der er mange som gerne giver et indledende møde eller lignende af ca. 1 time. Særligt i forhold til uge 47, kommer der mange muligheder i denne forbindelse. Se evt. Nedenstående link (som jeg selv arbejder hos): http://www.bdo.dk/Private%20Virksomheder/raadgivning/Uge%2047/Pages/default.aspx

Statsautoriseret revisor - København

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 13
Skrevet kl. 15:00

Hej

Jeg har nu fundet ud af at jeg gerne vil have et personligt ejet virksomhed. Jeg vil gerne høre om der er nogen der kender til hjemmesider, eller evt nogen der ved hvordan jeg kan gå ud og finde ud af om der overhovedet vil være et marked for mit produkt?

Jeg har en ide til en iPhone, iPad app, har en der kan programmere det for mig men mangler at finde ud af om der overhovedet er marked for mit produkt. Hvordan finder man ud af om der er behov for denne app præcist? Fordi en ide kan være god, men det ikke sikkert at den så bliver et hit, da det afhænger af behovet for den. 

Kom gerne med inputs til hvordan man kan finde ud af om det en evt app som bliver udvikliet vil være et hit? Jeg tænkler præcist på om der allerede er nogen derude som sidder med noget lignende og bare bliver til endnu en dårlig kopi? Kan i følge mig?

På forhånd tak.

Bella

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 15:32

Hej

Jeg ville først og fremmest finde ud af hvilken målgruppen din app er rettet mod. Og derefter ville jeg prøve at komme i kontakt med den målgruppe. 

Få tegnet nogle "mockups"/skitser til hvordan app'en kommer til at se ud, og lav en helt klar beskrivelse af hvad app'ens funktion er - så er det nemmere for målgruppen at tage stilling til om de har behov for din app :) 

- Hvis din målgruppe f.eks. er studerende, så tag ud på nogle forskellige uddannelsesinstitutionerne og spørg de studerende om deres tanker og feedback.

Mht. at finde ud af om der findes andre app's af samme slags, har jeg ikke andre idéer end at kigge inde på appstore efter lignende apps.

Held og lykke! :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 13
Skrevet kl. 22:00

Hej

Mange tak, det hjalp en del og kan nu gå videre med det her. Så fedt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)