Jeg har som iværksætter konstrueret hjemmesiden Bestå Køreprøven, der sælger teoriprøver som hos politiet. Ikke alene er den bedst på nettet, men også den absolut billigste. Med en fortid som kørelærer og med adskillige kompetencer indenfor faget, har vi lavet hjemmesiden for dem som ønsker at bestå køreprøven den allerførste gang. Betaling, kun 29.- kr., foregår via Pay-pal, men jeg synes ikke at det foregår optimalt. Vi har prøvet en optimering med Google Adwords, men er sikker på at kunderne falder fra, fordi den ikke fænger nok. Kan du bidrage med gode ideer og hjælpe til at skabe vækst, vil vi kvittere med et partnerskab? Med venlig hilsen, Bestå Køreprøven. |
Hej BeståKøreprøven.
Først og fremmest et godt- og nødvendigt produkt (i min optik)
Set ud fra designet og den tid det tog fra jeg trykkede på en teoriprøve til at jeg blev viderestillet til betalingssiden kan jeg dog godt hvis konverteringen ikke helt spiller.
Jeg kunne godt være interesseret i mere information og sparring ifh. at øge vækst og bedre brugeroplevelse på siden. Mine kontaktoplysninger kan findes på min hjemmeside Mersholm.dk -Jeg glæder mig til at høre fra jer.
mvh.
Jonas