Hej Aminoer. Jeg synes efterhånden jeg har set en mange webshopsejere herinde, så jeg tænkte Amino var det helt rigtige sted at søge samarbejdspartnere.
Jeg er sammen med mine to andre partnere i gang med at starte et nyt online koncept, Miviio, hvor formålet er at tilbyde vores medlemmer fordelagtige rabatordninger med vores samarbejdspartnere.
For webshops koster det ikke noget at være samarbejdspartner med Miviio udover den rabatordning som shoppen tilbyder medlemmerne. Et samarbejde med Miviio kan være med til at skabe eksponering, højere kendskabsgrad, konkurrencefordele og et øget salg for webshoppen.
Det er også vigtigt for mig at nævne det bliver gratis for medlemmer at oprette sig som medlem, så vi dermed kan op endnu mere synlighed for de samarbejdende webshops.
Vi går online her 1. november og er derfor ude at lukke de sidste aftaler. Har dette vakt din interesse kan jeg kontaktes her på Amino eller på jonas@miviio.dk hvis du er interesseret i at høre nærmere.
Jeg glæder mig til at fortælle nærmere om konceptet - fortsat rigtig god dag!
Det lyder spændende med din nye shop. Du er altid mere end velkommen til at kontakte mig om det er omhandlende dette koncept eller noget helt andet, så vil jeg altid stå klar med en hjælpende hånd :-)