Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer/reklamer på website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et spørgsmål til jer derude.

Jeg har en hjemmeside med ca. 18-22.000 månedlige besøg og nu er tiden kommet til at få sponsorer/reklamer på siden, men hvordan får jeg fat i relevante samarbejdspartnere og hvordan fastsætter jeg pris på et sådan sponsorat eller reklame ?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:13

Du kan prøve at kigge på sider i samme målgruppe som din, se om de sælger reklamepladser, og hvad disse koster for hvor mange visninger/dage etc.

Ellers kan du prøve at sætte reklamer på, AdSense foreksempel, og teste over en periode hvor meget det tjener dig, så kan du prøve at finde frem til en månedspris derfra.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 17:22

Du kan prøve at sende ud til diverse virksomheder som du ved ligger indenfor målgruppen og se om det bærer frugt af sig. Ellers er der de sædvanlige affiliate netværk hvor du selv kan finde reklamerne. F.eks

EuroAds

Orville Media

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 20:49

Du kan lave faste samarbejdsaftaler eller benytte dig af affiliate reklamer. Det er lige til og gratis at tilmelde sig hos de fleste. Der bliver du betalt pr. klik, salg, lead eller visning. Det kan også være en kombination af de forskellige ting. På http://opbygning.dk/affiliate kan du finde informationer om området og partnere du kan benytte ved affiliate. Held og lykke!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)