Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor til leje.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gila

Jeg kan være interesseret i at leje det lokale du omtaler, natruligvis afhængig af beliggenhed og prisen. Jeg er diætist og har brug for et lokale  (evt. kun 2-3 dage om ugen), hvor jeg kan have kostvejledniger med mine kilenter.

Mvh Klinisk diætist Krstina Laursen, tlf. 4448 4242, e-mail kristina@diaetistlaursen.dk

Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:22

Hej Martin

Har I fundet et lokale i Lyngby eller omegn og har I brug for et ekstra bofælle og har et selvstændigt kontor for meget, så hører jeg meget gerne fra dig. Hilsner Rikke

Fra Birkerød
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hej Rikke, Ja, vi er stadig interesserede i et kontor i Lyngby! Hvor stort er det, hvor ligger det... Kan vi komme ud og se det? Bh Martin
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:00

Hej Martin

Desværre ligger jeg ikke inde med et kontor, men søger også efter et kontorfællesskab..... Jeg fandt blot tråden på Amino og tænkte om det havde mundet ud i et lokale, hvor der stadig var ledige pladser!

Det lader til at vi nord for KBH er lidt bag efter ifht hvor mange fællesskaber der er i KBH, men jeg vil gerne undgå trafikken.

Hilsner

Rikke 

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:08

Hej Gila, jeg kan se at du skrev dette indlæg for et pænt stykke tid siden, men har du stadig mulighed for leje af kontorlokaler i lyngby ?

mvh

Nazim

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)