Kære aminoer, Jeg søger en mentor! En mentor med succes i startups, som vil tage mig under sine vinger og få mig til at udnytte mit potentiale og step-by-step udvikle diverse virksomheder og dele hæder og ære m.v. Gerne en person som selv har eller i hvert fald respekterer store armbevægelser/drømme, men som også mestrer at tøjle dem uden at slukke ilden (i mig). Og gerne en person som tænker globalt fremfor kun lille DK, har et godt netværk, god til sparring/coaching og som evt kan skaffe financiering/investorer og hvad der ellers kommer af udfordringer. Jeg er 40 år nu, har uddannelser indenfor økonomi, IT og ledelse med tilhørende relevant arbejdserfaring. Jeg er kreativ og yderst idérig med store drømme og arbejder kun videre på ideer med stort potentiale. Er blevet bedre til at sortere fra. Jeg har prøvet flere startups alene, men har åbenbart ikke haft heldet/dygtigheden til at komme i mål på trods af at have været vanvittig tæt på de helt store gennembrud nogle gange. Havde f.eks. indgået en multimillion dollar kontrakt for 4 år siden med nogle store distributører fra Kina/Sydkorea/Mellemøsten hvorefter kineserne 'glemte' at betale, så det endte med at jeg selv tabte over 1 mill DKK, hvilket kostede mig den forretning. Jeg kunne desværre ikke gøre så meget ved det, da de var 30% ejet af den kinesiske regering Jeg har adskillige spændende projekter på tegnebrættet (vidt forskellige brancher/markeder), men især et produkt (internet markedet) som er næsten færdigudviklet og virkelig plukmodent til markedet nu, men jeg mangler altså hjælp til at få det i mål, for ellers bliver jeg ved med at udvikle i det uendelige til perfektion istedet for at få lukket de sidste missing links, da de ligger lidt udenfor mine kompetencer. Man kan jo desværre ikke være god til det hele Det er virkelig vigtigt for mig at få udlevet nogle af mine drømme/projekter og er parat til at gå all-in. Skriv gerne en PM eller kommentar her hvis det lyder interessant eller du har spørgsmål eller bare et go-for-it skulderklap |
Hej
Du må meget gerne kontakte mig på info@investeringsagenten.dk
Jeg er idag mentor for et par andre ejerledere og sidder også i 3 bestyrelser og syntes det er rigtig spændende at sparre med ejerledere om diverse ting - store såvel som små
Jeg er uddannet bankmand og driver bl.a idag InvesteringsAgenten, som hjælper virksomheder med at skaffe kapital, har dialogen med deres bankforbindelser, revisorer m.m
Lad mig høre fra dig
God aften
Mvh Mikael Danielsen