Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til introduktion og opsætning af adwords kampagne(r)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Vi headcoach.dk Søger en erfaren person med et bredt kendskab til Google Adwords, som vil sætte tid af til at hjælpe min partner og jeg frem mod en bedre markedsføringgoogle.

Jeg søger en person der vil sætte sig ind i vores virksomhed, forstå vores målsætninger og hjælpe os med at omkonvertere denne snak til en bedre brug af adwords. 

Vi ved hvad adwords går ud på - vi har hørt om succeshistorierne så nu vil vi også have den praktiske forståelse samt eksekvering, så!

Er du personen med stort kendskab til adwords, har du resultater du kan fremvise og kan du skræddersy en "kursus løsning" til vores virksomhed honorere vi med kaffe, glade mennesker og betaling efter aftale. Skriv en PM hvis du er interesseret eller har uddybende spørgsmål?

De bedste hilsner

Joakim Wolff

Headcoach.dk

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 15:40

Hej Joakim,

Det lyder interessant, jeg er klar på at tage udfordringen op.

Har sendt dig en PM Smile

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 12:09

Joakim Wolff:
Vi headcoach.dk Søger en erfaren person med et bredt kendskab til Google Adwords, som vil sætte tid af til at hjælpe min partner og jeg frem mod en bedre markedsføringgoogle.

Hej Joakim,

Vi ( Krak Media Group - en del af Eniro koncernen ) vil meget gerne byde ind på opgaven - kik her kampagne.krakmediagroup.dk

Vi arbejder professionelt med Google Adwords, Micrsoft BingSEO, Konverterings optimering, Open AdExchange (push annoncering på danmarks største medier såsom Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Sporten.dk, Boligsiden, Jydske Vestkysten samt mange flere), Video samt mobiltilpasset websites.

Du er velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@krakmediagroup.dk så vil jeg gerne komme forbi og finde ud af hvad du helt nøjagtigt skal bruge.

Hvis andre har interesse så er i selvfølgelig også velkommen til at ringe eller skrive.

Fortsat god dag....

//Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 20:40

Hej Martin - tusind tak for dit tilbud- Vi har igennem vores netværk fået en aftale og pris vi ikke ville "modforhandle" med over for dig (JA så billigt:)

- total vilde referencer du har ellers måske og forhåbentligt i fremtiden!

Vh 

Joakim 

Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 20:41

Hej Joel - tusind tak for dit tilbud- Vi har igennem vores netværk fået en aftale og pris vi ikke ville "modforhandle" med over for dig (JA så billigt:)

- Det ser ellers ud som om du har kog i gryden, jeg har studeret dit arbejde jeg kunne finde på nettet meget interessant!

Vh 

Joakim 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)