Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"konkurrence" på amino

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Mette Monty Koor:

Det skal vi muligvis.. hvis det altså ligger til vores temperament.

Jeg ville ikke et øjeblik tøve med at kontakte en Amino der efterlyste en leverandør af det jeg tilbyder, men jeg ville aldrig blande mig hvis jeg så han rettede henvendelse til en med-amino om det.

Så desperat og aggressiv er jeg ikke, og det er jeg sq faktisk ret stolt af, især taget i betragtning at min forretning faktisk kører ganske glimrende med den taktik jeg har brugt indtil nu.

Så du mener altså, at hvis man har en ydelse og nogen efterspørger denne - så er man desperat og aggressiv, blot fordi henvendelse ikke var direkte til en selv? Tror virkelig du har misforstået noget i sælger-faget og hvis du vil have succes med det du laver, så må man komme frem i bussen og slås for kunderne!

Ork, jeg har skam succes med det jeg laver, i høj grad, måske derfor nogle følger mine indlæg her på amino og forsøger at nappe kunderne ud af hænderne på mig ;)

Jeg slås ikke, det er ikke nødvendigt. Jeg har et super produkt, nogle fede betingelser og nogle superengagerede medarbejdere, og så opfører jeg mig generelt pænt, det har bragt mig forholdsvis langt indtil nu....

Men jeg har lært rigtigt meget af både denne lille episode, og ikke mindst af svarene i denne tråd.

Tak for det :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det gælder om at være den hurtige nu om dage, uden at det er mig der taget din kunde :)  Har faktisk ikke engang set kundens indlæg.

Men som Thomas nævner er der nogen der ud fra hvad de læser er hurtige til at se der måske ligger potentielle kunder og kontakter dem, selvom jeg er lidt af samme opfattelse som dig, så gør det nok bare at det er os der mister disse potentielle kunder og den konkurrent der er herinde får dem :)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:54

Ja det må vi jo så leve med bacardil :-)
Det kan jeg nu også godt når jeg så kan se mig selv i øjnene .....
Jeg troede heller ikke det var dig, jeg har en ret god mistanke om hvem det er ;-)
Men pyt. Jeg har opfordret kunden til at prøve sig lidt frem, og vi har før fået kunder fra andre telefonpasningsfirmaer der ikke kunne levere optimal service, så det kan da være han ender hos os til sidst.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Det var desværre ikke mig der fik kunden Smile men hvem ved?! Det er jo et frit land vi lever i og folk har jo deres mening og holdning til kvalitet, kvantitet, priser, serviceniveau osv. det er vi ikke herrer over. Konkurrencen er der og vil altid være der, uanset hvad vi gør Big Smile så det gælder om at lukke ordren hurtigst muligt, ellers går den bare videre til en konkollega, der er hurtigere ved havelågen - sådan er gamet. Det er vel egentlig også en del af pakken, når man vælger at starte virksomhed?!.

Godt at høre du har fået luft igen!

Alt det bedste herfra!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)