Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på folie/klistermærker (store og små)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen dejlige aminoer.

Jeg står og skal bruge lidt folie/klistermærker til mit nye lokale. Jeg har forsøgt mig på google, men synes simpelthen ikke, det er til at finde noget brugbart.

Det drejer sig om et klistermærke/folie til en dør og skal være i størrelsen B: 15-20cm, H: 160cm. I sort og blå. Baggrunden skal altså være transparent/slet ikke være der, da det er til en dør.

Og to i størrelsen B: 120cm, H: 20cm. I sort og blå. Igen skal baggrunden ikke være at se.

Og 100-150 i størrelsen B: 8cm, H: 4cm. I sort og blå. Helst også med ikke-synlig baggrund, ellers er en hvid baggrund OK.

Er det noget du kan hjælpe med, så giv mig endelig et kald på 29921313 :-) Jeg reagerer ikke på privat beskeder herinde - hvert fald ikke ret hurtigt - så please do call :-)

KH Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars !

 

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig med ovenstående, også til en favorabel pris.

Har du evt. mulighed or at sende mig en mail på cn @ scan-comfort.dk med en lidt nærmere beskrivelse, evt. logo osv. såfremt det skal med. Så skal jeg kigge på om det er noget vi kan klare

 

MVH

Carsten

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bump'e min forespørgsel. Jeg skal yderligere også bruge et 60x15cm klistermærke med grå baggrund og sort skrift (+ de nævnte i det oprindelige indlæg).

Kan du klare disse folier/klistermærker, så giv mig for dælen et kald på 29921313! :-)

KH Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)