|
Hej Det er sådan at jeg har kontakt support omkring min side, men jeg vil ligge høre om der er flere end bare mig som har samme problem med at det ikke virker. Fejlen jeg få er : [06-Oct-2013 12:13:10 Europe/Berlin] PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so' - /usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0 jeg havde en error_log 70 KB på serven, ved godt det ikke er meget men jeg har aldrig haft problemer med den før nu. efter de har fået nye system eller hvad de har lavet.. |
Hej Jesper.
Jeg har samme problem, aner ikke hvordan det er sket, men deres support og tickets kan ikke hjælpe. De siger det er noget på min blog der gøre det og at jeg skal have fat i en programmør der skal hjælpe mig. Det sjove ved det er at jeg har præsic samme theme på flere forskellige blogs hos andre udbyder, bla webhosting og har aldrig samme slags problemmer der.
Bliv gratis medlem