Det er sådan at jeg har kontakt support omkring min side, men jeg vil ligge høre om der er flere end bare mig som har samme problem med at det ikke virker.
Fejlen jeg få er :
[06-Oct-2013 12:13:10 Europe/Berlin] PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so' - /usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20100525/suhosin.so: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0
jeg havde en error_log 70 KB på serven, ved godt det ikke er meget men jeg har aldrig haft problemer med den før nu. efter de har fået nye system eller hvad de har lavet..
Jeg har samme problem, aner ikke hvordan det er sket, men deres support og tickets kan ikke hjælpe. De siger det er noget på min blog der gøre det og at jeg skal have fat i en programmør der skal hjælpe mig. Det sjove ved det er at jeg har præsic samme theme på flere forskellige blogs hos andre udbyder, bla webhosting og har aldrig samme slags problemmer der.
Jeg har samme problem, aner ikke hvordan det er sket, men deres support og tickets kan ikke hjælpe. De siger det er noget på min blog der gøre det og at jeg skal have fat i en programmør der skal hjælpe mig. Det sjove ved det er at jeg har præsic samme theme på flere forskellige blogs hos andre udbyder, bla webhosting og har aldrig samme slags problemmer der.
De siger også at det er mig selv, men sådan som jeg har forstår for nogle venner rundt omkring så er det php.ini den er problemet, men jeg har også snakket med anders og han siger det er: suhosin,
Det er sjovt fordi lørdag til søndag nat arbejde jeg til kl 5 om morgen og der var intet galt ud over at de fortæller mig at de havde et ddos angreb igen. som gjorde at min server var langsom.
Jeg er ved at overvej om det er farvel og tak til meebox fra min side, Det kan godt være at jeg har sagt pæne ord omkring meebox men den her fejl mener de også helt klart er mit eget problem?? hvordan skal det kunne være det når det er shared hosting, jeg kunne forstår hvis det var vps.. :) men det her problem forstår jeg ikke lige helt, hvordan det kan være mit eller dit problemet når vi ikke rigtig kan "lege" med filerne!
Hvordan skal det kun være det når jeg bare sidder og arbejder med hjemmesiden?, jeg er spændt på at se hvor stor min error_log fil er i morgen aften når jeg kigger igen, lige nu er den på 67,40 KB
Hvis det er PHP 5.4+ så virker suhosin ikke mere, og skal derfor slåes fra i php.ini, hvis den er blevet installeret manuelt :)
Hvis der bliver kørt suPHP, kan det være i kan finde det i jeres egen php.ini fil, men hvis der bliver brugt FastCGI som handler, så skal det gøres i /usr/local/lib/php.ini - hvilket er den globale php.ini for serveren :)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg undrer mig sgu lidt over at Amino skal forstyrres med, hvad der i mine øjne, burde være en support-sag hos os - men fair nok. Jesper, som jeg også har skrevet til dig direkte, så skyldes problemet en fejl i en konfigurationsfil, som er rettet. Der har ikke været nogen nedetid, intet har været i stykker - der er blot blevet skrevet nogle fejllinjer i en fejl-log.
Jeg undrer mig sgu lidt over at Amino skal forstyrres med, hvad der i mine øjne, burde være en support-sag hos os - men fair nok. Jesper, som jeg også har skrevet til dig direkte, så skyldes problemet en fejl i en konfigurationsfil, som er rettet. Der har ikke været nogen nedetid, intet har været i stykker - der er blot blevet skrevet nogle fejllinjer i en fejl-log.
Skal vi ikke bare lukke den her?
Jo vi kan godt lukke den her,
Men du/i skriver selv at jeg skal "Jeg anbefaler at du prøver at henvende dig på fx eksperten.dk, hvor der sidder andre udviklere som kan hjælpe med den slags. ", så vil jeg også høre andre her på amino, om hvordan de har løst det :)