Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sørger konstruktiv kritik af design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi sørger en der kan give et konstruktiv modspil til vores shop som handler med brugskunst. Vi har ikke er kæmpe budget til at kaste efter en helt ny designet shop, men omvendt synes vi at det vi har i dag mangler noget. Vi har haft en webdesigner til at hjælpe med det produkt som vi har nu, men kunne godt tænke os at få et modspil.

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvem man skal tage fat i.

Shoppen er en dandomain shop

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ove

Smid eventuelt et link, så kan vi aminoer da komme med en kommentar eller to :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spurgte sidst på hele shoppen og jeres kommentarer, og fik en den forbindelse rigtig god kritik. Vi har arbejdet med de ting som der blev sagt sidst. Det som jeg har forsøgt at bede om hjælp til denne gang er anbefaling til en samarbejdspartner, hvem kan I anbefale. ?

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ove.

På trods af designets meget simple og noget aldrende udtryk formår det på en eller anden måde at indgyde en ro hos mig. Det er nemt og overskueligt at finde rundt i synes jeg.

På trods af den ros synes jeg godt der kunne arbejdes med en modernisering på visse områder. Først og fremmest lagde jeg mærke til at siden ikke er responsiv, altså mobilt optimeret, der kan du miste en god slat konvertering

Samtidig ville jeg passe på med den sammenblanding der er af runde hjørner og en pludselig kantet kasse, der ser lidt voldsom ud sammenlagt med farveændringen ( Her tænker jeg dine blå bjælker )

Håber det giver lidt stof.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)