Bare klø på! Mht. slowmail har man frie tøjler overfor virksomhederne.
Må jeg spørge hvad det er for et produkt/tilbud du har og til hvilken type virksomhed og beslutningstager?
Vær opmærksom på, at der dagligt modtages sækkevis af reklamer, direct mails, adresseløse forsendelser, gratis vareprøver, pakker, gaver og meget andet på de største virksomheder. Vi iværksættere er da også heldige at få en enkelt reklame ind ad døren i ny og næ, men det er intet at sammenligne med de store virksomheder. Så er det dem, du går efter, skal du enten skille dig meget ud fra de andre, eller sende din henvendelse/tilbud direkte til rette beslutningstager, med dennes navn tydeligt anført på kuverten. Forsendelser anført "att. direktøren" eller "att. den markedsføringsansvarlige" kommer sjældent igennem til rette vedkommende, men ryger ud undervejs uden at være blevet åbnet.
Det er måske lidt firkantet og hårdt sagt, men det er desværre det, der sker rigtigt mange gange. Og så er det jo ærgeligt at have brugt både tid og penge på at lave sådan en kampagne.
Held og lykke med det!