Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg har et lille glarmesterfirma , hvor jeg mangler et logo.
Det er så her jeg har brug for hjælp..
Er det et sted eller hjemmeside hvor jeg kan lave det selv ????

Hilsen Jimmy .

Jkf Glas
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg ville få en grafiker til at hjælpe dig om du så må betale ham en smule, så vil du på længere sigt blive glad for det.

Hvis du har brug for en grafisk designer kan du altid kontakte mig på: kontakt@vilogo.dk

Held og lykke!

Mvh. Victo

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en ide og hvad sådan noget ville koste ???
Hilsen Jimmy

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min partner Mike Aagaard er rigtig dygtig!

Han er billig og hurtig til at lave et udkast til dig.

Du kan smide ham en mail på: mikesprivat@live.dk

Omkring 300 kr. ca

:-)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Du kan sende en mail til: kontakt@vilogo.dk og vi kan snakke om det :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Du kan kontakte mig på mikeaagaardgrafik@live.dk

Under min profil, finder du et nyoprettet portefølje.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Har sendt dig en privat besked

Forsat god aften!

Alexander

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jkf Glas

Der findes en del steder hvor du kan lave gratis logo design både online samt software du kan downloade. Men har du den viden samt erfaring der skal til for at skabe et logo der kan gøre et forskel for din forretning, eller ønsker du bare en pæn tegning af et eller andet fordi andre har det?

Et logo design er ikke bare en tegning af noget som skal se godt ud eller have smukke farver.

Du spørger hvad sådan et koster, ja det kommer hel an på hvor dybe lommer du har og hvor meget du vil ofre på et logo.

Der nogle der sælger logoer til 300kr mens andre der tager mere end hvad du tjener på et år.

Der er selvfølgelig en stor forskel på prisen, men så sandelig også på kvaliteten af et logo design.

Du kan altid lave det selv eller vælge en person som kan lave det "hurtigt/nemt/billigt" til dig for kun 300kr. Men hvor meget research tror du der bliver fortaget for at skabe det perfekte logo til netop din virksomhed?

Jeg er freelance grafiker og udvikler bland andet logo designs. Jeg prøver ikke at sælge mig selv med denne lange tekst, jeg prøver bare at vise dig at man godt kan ofre lidt flere penge på et ordentligt kvalitet som holder længe hvis ikke for altid, i stedet for at skifte igen næste år.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Du er meget velkommen til at kontakte mig på kasper@jipjip.dk - vi laver mange logoer i mit firma. Se evt. www.jipjip.dk for inspiration! Håber at høre fra dig!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hej Jkf Glas

Der findes en del steder hvor du kan lave gratis logo design både online samt software du kan downloade. Men har du den viden samt erfaring der skal til for at skabe et logo der kan gøre et forskel for din forretning, eller ønsker du bare en pæn tegning af et eller andet fordi andre har det?

Et logo design er ikke bare en tegning af noget som skal se godt ud eller have smukke farver.

Du spørger hvad sådan et koster, ja det kommer hel an på hvor dybe lommer du har og hvor meget du vil ofre på et logo.

Der nogle der sælger logoer til 300kr mens andre der tager mere end hvad du tjener på et år.

Der er selvfølgelig en stor forskel på prisen, men så sandelig også på kvaliteten af et logo design.

Du kan altid lave det selv eller vælge en person som kan lave det "hurtigt/nemt/billigt" til dig for kun 300kr. Men hvor meget research tror du der bliver fortaget for at skabe det perfekte logo til netop din virksomhed?

Jeg er freelance grafiker og udvikler bland andet logo designs. Jeg prøver ikke at sælge mig selv med denne lange tekst, jeg prøver bare at vise dig at man godt kan ofre lidt flere penge på et ordentligt kvalitet som holder længe hvis ikke for altid, i stedet for at skifte igen næste år.

Fortsat god dag.


Meget velskrevet og hvor har du så evigt ret. Desværre er der mange af de iværksættere der priotere mange penge på et logo

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)