Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"How to" eller ligende "Tutorial"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense NØ
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Patrick's IT Service Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino.

Lige oprettet en bruger for at stille dette spørgsmål som jeg ikke har været i stand til at finde noget svar på.

Er der nogle gode hjemmesider, videoer, e.t.c. hvor man fra A-Z gennemgår hvad og hvordan et regnskab fra bunden skal laves for en enkeltmands virksomhed, jeg tænker ikke på programmer som "billysbilling.dk" men som hvis du skulde gøre det hele i hånden.

Vil gerne have bedre styr på det, men har ingen støre omsætning endnu som gør det muligt at bruge en revisor eller en månedlig betaling for et program.

På forhånd tak Aminoer

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 17:13

Hej Patrick,

Hvis du kan hjælpe med at forklare mig lidt mere specifikt du synes du mangler hjælp til, så er jeg sikker på at jeg eller andre kan hjælpe dig godt igang med nogle gode links.

Er vi helt nede hvordan debet og kredit fungerer, eller er vi oppe i om du skal aflægge regnskab efter IFRS? Smile

De bedste hilsner,

Steffen Borg

Fra Odense NØ
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Patrick's IT Service Skrevet kl. 00:15

Vi er helt nede i at få forståelse i det grundlæggende, begreberne og deres betydning samt anvendelse.

Mit regnskab fungere til en hvis grad, men vil gerne være sikker på at alt er som det skal være, bland-andet i forhold til "indkøb til vidder-salg", "indkøb til brug i firma", "Afskrivning" e.t.c.

Meget gerne med en forsimplet illustration, eventuelt i Excel sådan at alle andre også vil kunne få gavn af indlægget.

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:55
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)