Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er holdningen til den nye C5 2014?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Fra Spøttrup
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Drengeunivers.dk Skrevet kl. 15:28

Det virker da til at være meget fornuftigt, har ikke lige kunne nå igennem alle funktionerne endnu, men til den pris, ser der da ud til at være det der skal. 

Derudover har jeg altid godt kunne lide den nye microsoft stil, så syntes også det ser rigtig flot og nogenlunde overskueligt ud :)

Tilmeldt 23. Sep 13
Skrevet kl. 08:08

Drengeunivers:

Det virker da til at være meget fornuftigt, har ikke lige kunne nå igennem alle funktionerne endnu, men til den pris, ser der da ud til at være det der skal. 

Derudover har jeg altid godt kunne lide den nye microsoft stil, så syntes også det ser rigtig flot og nogenlunde overskueligt ud :)

Du kan evt. se denne video, hvor man får en introduktion til C5 2014: 

">
">
">

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 07:03

@Rico - Hvor hoster i løsningen? Skal man selv tage backup af dataene?  Er der evt. en online "brochure" over produktet?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:36

Rico_Nielsen:

C5 2014 er et nyt regnskabsprogram til iværksættere, og prisen er også derefter...

Personligt mener jeg, at Microsoft har lavet en lille genistreg med denne version..

Prøv evt. demo af versionen og lad mig høre din reaktion: http://www.c5online.nu/c5-2014.aspx 

Til det mindre virksomheder, tror jeg meget mere på et produkt som Dinero (som jeg pt. laver lidt konsulentarbejde for). For 0-5 medarbejders virksomheder er Dinero bedre på pris, fordi det starter ved GRATIS og brugervenlighed så ligner det at Dinero har fulgt langt mere med tiden.

Men på de lidt større kunder, der samtidigt har lyst til at købe it-konsulent timer (og selvfølgeligt forrente dem), så er C5 stadig et rigtigt godt bud.

Tilmeldt 23. Sep 13
Skrevet kl. 08:57

Hej Peter,

Vi har vores eget driftcenter, og er certificeret medlem af Brancheforeningen for IT-hostingvirksomheder (BFIH). Vi opfylder og overholder derfor strenge sikkerheds- og kvalitetskrav. 

Når du lejer C5 2014 sørger vi derfor for backup af alle dine data. Dette betyder bl.a., at du slipper for at have egen server til at stå ude i baglokalet ;)

Der er netop lavet en masse hjælpevideoer til C5 2014 som du kan se her: http://www.c5online.nu/c5-2014/kunde-og-leverandoerstyring.aspx - andre væsentlige informationer vil du kunne finde på hjemmesiden

God weekend 

/Rico

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 09:19

Findes der et projekt/sags-modul, således jeg kan postere fakturerer direkte på en sag (håndværkervirksomhed)?? (Som kendt fra bla. Summa)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 23. Sep 13
Skrevet kl. 09:30

Hej Sten,

Dette eksisterer ikke i C5 2014.

Jeg vil derimod anbefale dig en C5online (version 2012), hvortil du kan tilkøbe håndværkerløsningen "C5Svend".

C5Svend er baseret på projektmodulet, hvor du online kan registrere time- og materialeforbrug - læs evt. mere her: http://www.c5online.nu/c5-online/ekstra-moduler/c5svend.aspx 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 09:34

Rico_Nielsen:
C5Svend er baseret på projektmodulet, hvor du online kan registrere time- og materialeforbrug - læs evt. mere her: http://www.c5online.nu/c5-online/ekstra-moduler/c5svend.aspx 

Tak for besvarelsen. Prisen er godt 3x så dyr som vores nuværende løsning med SummaSummarum enterprise....

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 23. Sep 13
Skrevet kl. 09:54

Det kan jeg godt se.. 

Det er selvfølgelig en opvejning: Pris vs. kvalitet ;) 

Men hvis I er tilfredse med jeres nuværende løsning, er dette jo det rette valg for jer

God weekend

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)