Det virker da til at være meget fornuftigt, har ikke lige kunne nå igennem alle funktionerne endnu, men til den pris, ser der da ud til at være det der skal.
Derudover har jeg altid godt kunne lide den nye microsoft stil, så syntes også det ser rigtig flot og nogenlunde overskueligt ud :)
Det virker da til at være meget fornuftigt, har ikke lige kunne nå igennem alle funktionerne endnu, men til den pris, ser der da ud til at være det der skal.
Derudover har jeg altid godt kunne lide den nye microsoft stil, så syntes også det ser rigtig flot og nogenlunde overskueligt ud :)
Du kan evt. se denne video, hvor man får en introduktion til C5 2014:
Til det mindre virksomheder, tror jeg meget mere på et produkt som Dinero (som jeg pt. laver lidt konsulentarbejde for). For 0-5 medarbejders virksomheder er Dinero bedre på pris, fordi det starter ved GRATIS og brugervenlighed så ligner det at Dinero har fulgt langt mere med tiden.
Men på de lidt større kunder, der samtidigt har lyst til at købe it-konsulent timer (og selvfølgeligt forrente dem), så er C5 stadig et rigtigt godt bud.
Vi har vores eget driftcenter, og er certificeret medlem af Brancheforeningen for IT-hostingvirksomheder (BFIH). Vi opfylder og overholder derfor strenge sikkerheds- og kvalitetskrav.
Når du lejer C5 2014 sørger vi derfor for backup af alle dine data. Dette betyder bl.a., at du slipper for at have egen server til at stå ude i baglokalet ;)