Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

butik ved kommende metro byggeri??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive vedrørende det emne som kommer nu:

Er der nogen som har fået et nys om hvor det nye metro skal placeres på Nørrebro??

Hvis der kommer et nyt metro om et par år vil i så synes det var en god ide at købe en lokale i området nu??

Hvad er fordelen og ulempen ved at have butik lige der hvor byggeriet skal starte?

Kan man risikere at de tager en bid eller hele lokalet for at få mere plads til byggeriet??

Håber der er nogen der kan svare på det.

Venlig hilsen Netl

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:14

bare lige til info, så kommer den næste metro først om 7-10 år...

Tilmeldt 21. Jul 07
Skrevet kl. 09:47

Hej tak for svaret , men hvor har du fået dine oplysninger fra?

Kunne være rart selv at kunne gå ind og se på det...

Har talt med ørestadsselskabet på tlf. nr. 33111700

Han sagde at byggeriet skulle igang om et til to år og vil tage 12-13 år før det er færdigt, men  han vidste ikke hvor metroen skulle ligge???

Hilsen netl

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:55

NetL:

Han sagde at byggeriet skulle igang om et til to år og vil tage 12-13 år før det er færdigt, men  han vidste ikke hvor metroen skulle ligge???

Jeg har oplysningerne fra diverse aviser, men jeg tror også han har ret!

Så jeg synes det er lidt vildt at satse på at åbne en butik ved en metro, som åbner om 15 år Hmm

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:29

Brian Nielsen:

NetL:

Jeg har oplysningerne fra diverse aviser, men jeg tror også han har ret!

Så jeg synes det er lidt vildt at satse på at åbne en butik ved en metro, som åbner om 15 år Hmm

Så kan man da sige, han har tænkt på fremtidenWink

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 21. Jul 07
Skrevet kl. 10:10

Hej igen

Er der nogen som kan svare på hvordan man forholder sig til når man er lige ved at overtage en butik der ligger på gadeplan og har en kælder. Når man kommer ind i butikken så er der er stor butik med en trappe der fører direkte til kælderen dvs. trappe til kælder findes ikke i baglokalet men midt i butikken og man kan derfor benytte begge to lokaler. 

Problemet er så bare at der er vand i kælderen pga. regnen.

Spørgsmålet er skal man ikke lave en aftale med advokatfirmaet der ejer ejendommen at de skal udbedre skader før overtagelse?

Og må de gerne sælge butikken selvom der er vand i kælderen?

Burde man ikke som kommende ny køber lave en kontrakt hvor man stiller krav til advokatfirmaet om at butikken skal istandsættes (før salg og dernæst overtage butikken)?

Eller kan man overtage butikken med en kontrakt der siger at man får nedslag i husleje indtil vandskaderne ordnes til xx.xx.xx. dato, da det drejer sig om halvdelen af kvadratmeterne som ikke kan benyttes til erhvervsmål pga. vand i kælderen? 

Venlig hilsen netl

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)