Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan hosting blive succes?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg hedder Nikolaj, jeg er 19 og snart færdig med mit handelsgymnasium.

Jeg har i tankerne at lave en hosting virksomhed, hvor mine kunder primært er virksomheder.
Det jeg så ville gøre var at hoste regnskaber og og nøgle tal for virksomheden, mit første spørgsmål er om der ville være marked for det eller om man simpelthen ikke ville kunne skaffe nok kunder for at få det til at køre rundt?
udover det tænker jeg lidt at jeg gerne ville kunne tilbyde noget ekstra, altså noget de andre hosting firmaer ikke har eller måske noget der er allerede, men man måske kunne gøre bedre eller lave til sit eget koncept. 
håber i vil hjælpe lidt er åben for alt, eller komme med nye idéer så længe det har noget med internet og e-handel at gøre. 

M.v.h
Nikolaj 

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 14:03

Nogle ideer / krav jeg for det meste jeg har brug for i en host.

Så meget uptime som muligt.

Hurtigt response i kundeservice (Gider ikke vente 500 år når jeg skal bruge hjælp NU)

Et godt amount af bandwidth

Gode priser.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 14:07

Hej Frederik.

Vi har nogle nicher, som ikke ret mange andre udbydere kan drage nytte af. Vi har selvfølgeligt alt infrastruktur og faciliteter, til at du kan skabe en hosting virksomhed, men bag scenen, så at sige, har vi en meget mere kompleks infrastruktur, der sætter dig i stand til at konsolidere dine fremtidige kunder, fuldstændigt. Her taler jeg om teknologier som MPLS, IP port til dine servere, fiber løsninger mv. :)

Fang mig her, eller på vores hjemmeside, hvis du vil tale om dine muligheder igennem os :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 14:43

Ser ud som en fin løsning, har dog et spørgsmål.

Koster det noget for at transfer mit .com domæne til jeres nameservers?

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:23

Ronnie - Connspire:

Hej Frederik.

Vi har nogle nicher, som ikke ret mange andre udbydere kan drage nytte af. Vi har selvfølgeligt alt infrastruktur og faciliteter, til at du kan skabe en hosting virksomhed, men bag scenen, så at sige, har vi en meget mere kompleks infrastruktur, der sætter dig i stand til at konsolidere dine fremtidige kunder, fuldstændigt. Her taler jeg om teknologier som MPLS, IP port til dine servere, fiber løsninger mv. :)

Fang mig her, eller på vores hjemmeside, hvis du vil tale om dine muligheder igennem os :)

Af ren nysgerrighed, hvor ligger jeres servere? :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:33

Nikolajoerum:

Hej, jeg hedder Nikolaj, jeg er 19 og snart færdig med mit handelsgymnasium.

Jeg har i tankerne at lave en hosting virksomhed, hvor mine kunder primært er virksomheder.
Det jeg så ville gøre var at hoste regnskaber og og nøgle tal for virksomheden, mit første spørgsmål er om der ville være marked for det eller om man simpelthen ikke ville kunne skaffe nok kunder for at få det til at køre rundt?
udover det tænker jeg lidt at jeg gerne ville kunne tilbyde noget ekstra, altså noget de andre hosting firmaer ikke har eller måske noget der er allerede, men man måske kunne gøre bedre eller lave til sit eget koncept. 
håber i vil hjælpe lidt er åben for alt, eller komme med nye idéer så længe det har noget med internet og e-handel at gøre. 

M.v.h
Nikolaj 

Regnskaber og nøgletal bliver allerede i dag hosted af erhvervs og selskabsstyrelsen, der kan du jo hente en kopi af di sse tal, så det vil der nok ikke være et marked for.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 15:34

OJAY:
Af ren nysgerrighed, hvor ligger jeres servere? :)

Hej Ojay.

De ligger lige her i Danmark. I Taastrup, København og Kolding. Som udgangspunkt benytter vi datacenteret i Taastrup til alle vores produkter, da det er det eneste Tier3 center, af alle 3 :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 15:35

bacardil:
Regnskaber og nøgletal bliver allerede i dag hosted af erhvervs og selskabsstyrelsen, der kan du jo hente en kopi af di sse tal, så det vil der nok ikke være et marked for.

Med mindre han slår på prisen i forhold til E&S?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:47

Ronnie - Connspire:

bacardil:

Med mindre han slår på prisen i forhold til E&S?

Tror ikke rigtig man betaler noget - alle regnskaber og nøgletal for ikke I/S mm. ligger jo deroppe.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 15:48

bacardil:
Tror ikke rigtig man betaler noget - alle regnskaber og nøgletal for ikke I/S mm. ligger jo deroppe.

Jeg tror bestemt at man skal abonnere på en virksomhed, mod betaling, for at kunne hente deres regnskab. Men jeg er ikke sikker! :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)