Hvordan finder man dublicates og broken links på ens side?
Tilmeldt 2. Oct 11
Hej Aminoer
Jeg er kommet til det punkt at jeg skal til at tjekke www.BedsteMobil.dk for duplicate og broken links.
Pt. siger den der er 32 % duplicate content og med 92 broken links på 3 sider. Det lyder jo ikke positivt!
Hvordan finder jeg ud af hvilke af siderne der er dublicate på og hvordan finder jeg ud af hvilke links den siger der er ødelagte?
Det ville være super rart med jeres hjælp og erfaringer.
|
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Thomas L
Skrevet
07-10-2013 kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Simon Kragh
Skrevet
07-10-2013 kl. 11:47
Tilmeldt 2. Oct 11
Nymarksminde - Mange tak for tippet, jeg har installeret programmet. Når jeg taster min url, hvordan finder jeg så ud af hvilke links der er broken?
Simon og Thomas - Tak for jeres tips. Først prøver jeg lykken med Screamingfrog og efterfølgende kan jeg tage et tjek på de andre sider.
|
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Tilmeldt 2. Oct 11
Sådan ser detaljerne f.eks. ud når jeg tager et tjek op ved Siteliner.
Hvordan finder jeg ud af hvilke elementer og links der er broken links og dublicate indhold i forhold til denne side?
Kan i se hvor det er på hjemmesiden?

|
Tilmeldt 2. Oct 11
Tak fordi i tog jer tid til at hjælpe. Jeg har nu fået optimeret hjemmesiden.
|
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Simon Kragh
Skrevet
08-10-2013 kl. 06:14
Tak fordi i tog jer tid til at hjælpe. Jeg har nu fået optimeret hjemmesiden.
Altid! Og tillykke med optimeringen! 
|