Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør du det rigtige for at sælge betydeligt mere ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden stor erfaring i at HJÆLPE iværksættere og folk i små virksomheder med det forbistrede salg. Og det kan jo være forbistret, hvis man ikke oplever at man får et godt stabilt cashflow hver måned. Det er svært at opnå et stabilt cashflow men man kan jo starte et sted, og begynde at se på strukturen og strategien i den salgsorganisation man har idag.

Gør jeg nok selv for at opnå flere salg? Gør jeg det rigtige (der virker ) ?

Måske er den målgruppe jeg har udpeget ikke alligevel helt den rigtige ? 

Måske mangler mit produkt noget kant og meroptimering for at sælge mere ?

Der er MANGE steder man kan sætte ind, og det er der jeg kommer ind i billedet, fordi jeg plejer netop at hjælpe og idesparre på dit salg hele vejen rundt. Der kan virkelig ske noget med din butik når jeg kommer udefra og får øje på de ting der halter...

Jeg hjalp forleden en iværksætter fra Sydjylland som importerer varer fra Vietnam og sælger i Danmark. Han lavede en øget omsætning på 25 % efter jeg havde hjulpet ham i 4 uger, og det var et superforløb som jeg også selv var meget tilfreds med.

Konkret gør jeg det at jeg sætter mig  grundigt ind i dit produkt og nuværende salgsstrategi og så starter vi med at udvikle noget NYT som kan gi disse NYSALG. Jeg ved konkret hvordan man sælger via Linkedin fordi jeg lykkes selv med det, og via Facebook. Og jeg ved hvordan du kan få booket de vigtige møder, og lavet de opfølgninger som også har betydning, hvis du vil ha lukket flere salg.

Du kan læse mere på hjemmeside http://optimersalget.dk/

Eller spørge mig her i tråden, eller send en mail og stil mig et spørgsmål. Jeg svarer hurtigt tilbage

-Jeg sørger for at mine ydelser er fleksible så de kan tilpasse dit behov- så hvis du har en ide til samarbejde, lad mig høre nærmere

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 09:56

Lyder altså spændende, jeg tror helt klart mange herinde kunne have godt af at få øjne på udefra hvis ellers de lige ville ofre en lille andel af deres omsætning. 

De ting du nævner er netop de ting vi står overfor nu, og også kommer til efter vores lancering. Så bliv ikke overrasket hvis vi engang tager kontakt når vi er ude over stepperne. 

Ha' en super dag 

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Det lyder rigtig godt Martin !

Sig til når/hvis i blir klar...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Hov, fik ikke nævnt at jeg også løser salgs-og telemarketingopgaver med et garantibevis til dig som kunde...

Kontakt mig for nærmere oplysninger

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:07

Kan du fange nogle af mine kunder Flemming?

Du kender selv gruppen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:47

Hej Flemming

Har du eventuelt samarbejdet med webbureauer før om salg?

Jeg har selv lige startet et webbureau og kunne være interesseret.

- Sebastian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Webbureauer ?

Ja, webbureauer har jeg ofte samarbejdet med. De er spændende at sælge for og mulighederne for at lave nogle gode store salg er til stede.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:03

Hej Flemming.

Sender du lige lidt til mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

jeps, naturligvis Benny. 

Har været på efterårsferie, så lige kommet tilbage fra nogle "hviledage". Sender noget fluks

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:07

Takker Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)