"Ikke-kommerciel brug", betyder at du ikke må bruge den til noget som du tjener penge på. Det er givet vis en studieversion du har. Det er beregnet til studerende og ikke til firmabrug.
Det er ikke ulovligt så du kan komme i fængsel for det, men du hvis det blev "opdaget" få lov til at betale for den licens du rigtig skulle have + en afgift som typisk er prisen X2.
Så hvis du er glad for din Word, så put penge i den rigtige licens, og vær med til at støtte den fremtidige udvikling af Word.
Kan du klare dig med libra office eller andet, så gør det.
En office 2013, Home an Bus. koster mellem 1600-1800 afh. hvor du køber den.() Og via en Office 365, på lejebassis får du den nyste for omkring 1000 om året.
Jeg tror Microsoft er glade for personer som dig, som prøver deres produkt og når de kan lide det, køber licensen. Jeg ville ikke have dårlig samvittighed over de allerede skrevne artikler, hvis jeg efterfølgende køber licensen inden man bliver "taget til fange".
Man kan godt få en word uden resten af Office, men det er oftest mere kostbart end nogle af de tilbud man kan få hele officepakken for.