Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du starte webbureau med mig?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej talentfulde Amino’er.

Jeg har startet wunderwunder.dk, som er et webbureau der tilbyder WordPress løsninger i form af hjemmesider og webshops.

Ja - der er rigtig mange, der tilbyder præcis dette, men wunderwunder’s mission er at tilbyde de bedste WordPress løsninger på markedet. Det er store konkurrenter, men jeg ved at med 1-2 talenter, udover mig selv, så kan det lade sig gøre.

Planen

Det som wunderwunder i fremtiden vil tilbyde er pakke-løsninger, hvor der vil blive taget brug af samarbejdspartnere som er skarpe indenfor deres område. Det er med fed streg under, at vi i wunderwunder skal tilbyde det vi er bedst til - og ikke andet!

Holdet bag

På nuværende tidspunkt består wunderwunder af mig, Sebastian Kolind Sørensen, som har erfaringer indenfor webdesign og programmering. Jeg har kodet systemer fra bunden, men har indset at min skarpeste side er webdesign. Det er ikke blot design som ser godt ud, men design som er effektivt og brugervenligt på alle platforme.

Jeg er også manden, der holder tingene sammen og sidder ved roret. Når det er sagt, så betyder det ikke andet end at nogle skal være ham - og jeg kan være ham.

Dig?

Jeg søger 1-2 unge talenter, som brænder for det de laver og synes wunderwunder lyder som et spændende projekt. Du kan have kompetencer indenfor: søgemaskineoptimering, salg, videoproduktion, grafisk arbejde, programmør, webdesigner eller tekster. Hvis du synes jeg har glemt at nævne dit talent, så tag endelig kontakt til mig. Det kunne jo være, det var lige dig jeg sad og manglede på holdet.

Som der også er nævnt under “Planen” så skal du være den bedste indenfor dit fag - eller i hvert fald tro på at du kan blive den bedste. Det er vigtigt at vi holder os til hvad vi er bedst til, også lader vi andre om de ting vi er halvt så dygtige til.

Er du ansat?

Det er ikke min hensigt at ansætte dig, men at tage dig med i firmaet. Du skal være en del af firmat - du har lige så meget at skulle have sagt, som jeg har. Det er derfor vigtigt at pointere at du ikke får fast løn, men at du er med som iværksætter og satser hvad det kræver.

Hvis du læser dette og tænker: “Det her - det er lige mig!” så skal du ikke tøve, men tage kontakt på 50 44 36 34 eller skriv@wunderwunder.dk.

Med venlig hilsen
Sebastian Sørensen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 20:09

Er der slet ingen der har samme drømme som mig? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Jo, det vil jeg tro der er.Smile

De intr. kan jo også få øje på tråden her om 7-14 dage. 

Hvorfor ikke 4-5 partnere i stedet for 1-2 som du søger efter ? Hvis i blir 5 iværksættere er jeres samlede netværk jo meget større - det kan gi fordele ift at finde nye kunder igennem sit netværk.......

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:05

flemming.dk:
Hvorfor ikke 4-5 partnere i stedet for 1-2 som du søger efter ?

Hej Flemming

Det kan du have ret i. Jeg skrev 1-2 da jeg ikke vidste, hvor mange der ville være interesseret i det. Jeg har fået nogle henvendelser, som jeg arbejder videre med, men jeg er stadig interesseret i at høre fra folk der er interesserede :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

Sebastian K. Sørensen:
Det er store konkurrenter, men jeg ved at med 1-2 talenter, udover mig selv, så kan det lade sig gøre.

Der er både store konkurrenter og stor konkurrence. De store konkurrenter skal du ikke være bange for - de vil ikke røre de kunder som du kommer til at bygge din virksomhed på her i starten.

Jeg tror reelt ikke at du har brug for 1-2 mand. Du skal i første omgang skabe en virksomhed som kan bære en løn til dig. Når du har nået det, så kan du udvide medarbejderstaben. At skulle brødføde 3 mand fra dag ét giver ikke mening i konsulentbranchen - medmindre I alle har en eksisterende kundekreds. Den kundekreds der skal opbygges det næste år bliver ikke bygget hurtigere af 3 mand end af 1.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:23

Tommy:
Jeg tror reelt ikke at du har brug for 1-2 mand. Du skal i første omgang skabe en virksomhed som kan bære en løn til dig.

Hej Tommy.

Tak for dit fyldige og gode svar.

Jeg kan godt se din pointe, og har bestemt også tænkt i de baner. Jeg var dog stadig ude efter flere mand, da jeg så kunne tilbyde en komplet løsning. Det var også for at få flere vinkler af samme produkt, så man kunne få et bedre slutprodukt for kunden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror du misforstod trådens budskab, Tommy.

Som jeg læser den søger han netop ikke medarbejdere som han ansætter.

Men istedet for: selvstændige partnere som han samarbejder med i den ramme som et webbureau er.

Webbureauer kan jo typisk have designer, seomand, skribent, webfilmproducent etc etc

Så ideen er som jeg ser det ret rationel. Fællesskab gir nogle flere kort på hånden og du står stærkere end hvis man er helt Palle alene

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:51

Har du allerede nu ordre der venter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:

Som jeg læser den søger han netop ikke medarbejdere som han ansætter.

Men istedet for: selvstændige partnere som han samarbejder med i den ramme som et webbureau er.

Sådan læser/læste jeg det også.

flemming.dk:
Jeg tror du misforstod trådens budskab, Tommy.

Da vi forstår budskabet ens, tror jeg du har misforstået mit indlæg.

Vi har nok bare hver sine erfaringer. Jeg ser langt større ulemper end fordele i at skulle samle 2-3 mand ekstra, som man skal blive enig med og hvor indsatsen og kompetencerne varierer.

Man er aldrig palle alene i verden. Hvis Sebastian startede op alene, vil han hyrer andre freelancere til de ad-hoc opgaver han får. De vil med stor sandsynlighed gengælde tjenesten hvis han er dygtig til det han laver.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Jeg samarbejdede en overgang ( via mit tekstbureau ) en hel del med en fyr der lavede webfilm til virksomheder ( profil film mm .) .

Vi lavede af og til samarbejde hvor jeg leverede fx en websitetekst og han leverede film til sitet. 

Vi var selvstændige partnere boede hhv Jylland og Fyn, og var derfor ikke på samme kontor. Men det gav os nogle spændende opgaver fordi vi havde aftalt at arbejde sammen om at finde kunder osv. 

På den måde kan man jo også samle 4-5 leverandører mere ( hver sit web-speciale) og samarbejde på kryds og tværs eller lave en samlet større ordre hvor alle er involveret. 

Udfordringen er jo at få det op at køre og det kan tage noget tid før det gir ordrer , men det gir nogle fine kort på hånden på sigt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)