Hej talentfulde Amino’er. Jeg har startet wunderwunder.dk, som er et webbureau der tilbyder WordPress løsninger i form af hjemmesider og webshops. Ja - der er rigtig mange, der tilbyder præcis dette, men wunderwunder’s mission er at tilbyde de bedste WordPress løsninger på markedet. Det er store konkurrenter, men jeg ved at med 1-2 talenter, udover mig selv, så kan det lade sig gøre. Planen Det som wunderwunder i fremtiden vil tilbyde er pakke-løsninger, hvor der vil blive taget brug af samarbejdspartnere som er skarpe indenfor deres område. Det er med fed streg under, at vi i wunderwunder skal tilbyde det vi er bedst til - og ikke andet! Holdet bag På nuværende tidspunkt består wunderwunder af mig, Sebastian Kolind Sørensen, som har erfaringer indenfor webdesign og programmering. Jeg har kodet systemer fra bunden, men har indset at min skarpeste side er webdesign. Det er ikke blot design som ser godt ud, men design som er effektivt og brugervenligt på alle platforme. Jeg er også manden, der holder tingene sammen og sidder ved roret. Når det er sagt, så betyder det ikke andet end at nogle skal være ham - og jeg kan være ham. Dig? Jeg søger 1-2 unge talenter, som brænder for det de laver og synes wunderwunder lyder som et spændende projekt. Du kan have kompetencer indenfor: søgemaskineoptimering, salg, videoproduktion, grafisk arbejde, programmør, webdesigner eller tekster. Hvis du synes jeg har glemt at nævne dit talent, så tag endelig kontakt til mig. Det kunne jo være, det var lige dig jeg sad og manglede på holdet. Som der også er nævnt under “Planen” så skal du være den bedste indenfor dit fag - eller i hvert fald tro på at du kan blive den bedste. Det er vigtigt at vi holder os til hvad vi er bedst til, også lader vi andre om de ting vi er halvt så dygtige til. Er du ansat? Det er ikke min hensigt at ansætte dig, men at tage dig med i firmaet. Du skal være en del af firmat - du har lige så meget at skulle have sagt, som jeg har. Det er derfor vigtigt at pointere at du ikke får fast løn, men at du er med som iværksætter og satser hvad det kræver. Hvis du læser dette og tænker: “Det her - det er lige mig!” så skal du ikke tøve, men tage kontakt på 50 44 36 34 eller skriv@wunderwunder.dk. Med venlig hilsen |
Er der slet ingen der har samme drømme som mig? :-)