Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelser og frygt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino brugere.

Jeg har det seneste år hentet inspiration fra tendenser og har efterfølgende designet et udkast til en række beklædningsgenstande, men hvordan tager man springet?

Mine overvejelser har som udgangspunkt været E-handel, men hvordan bevæger jeg mig fra ide til virkelighed? Er det muligt at få produceret en lille mængde for, at vurdere efterspørgslen?

Til sidst vil jeg høre, hvordan I har overvinder den eventuelle frygt der må forekomme. Jeg har tre års erfaring i detailbranchen.

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den der del med at få produceret en lille del den kan jeg ikke svare på.

Til gengæld kan jeg komme med et lille tip som jeg selv har lært fra mennesker klogere på den del end mig og som jeg selv prøver at benytte mig af: Sæt dig ned og spørg dig selv hvad det værste er der kan ske hvis du fejler? Overlever du? Overlever din familie? Vil din familie nedgøre dig, eller vil de støtte dig? Stil dig selv spørgsmål du måske synes virker lidt fjollede for "selvfølgelig dør jeg ikke" - nej og så har du så svaret på det spørgsmål.

Sidder du tilbage med en liste over ting der kan ske hvis det det går galt, som du kan sige til dig selv, at de konsekvenser kan du godt leve med (de behøver ikke nødvendigvis være rare, så længe du kan leve med og overleve dem) så er det næste skridt at springe ud i det :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)