Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere til at syntes godt om Morgendoublen på FB?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Morgendoublen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:11

Hej Klaus,

Du kunne måske starte med at få fjernet det britiske nationallotteri´s bomærke fra dit facebook logo.

Blot lidt konstruktiv kritik, fortsat go aften.

Tilmeldt 5. Oct 13
Fra  Morgendoublen.dk Skrevet kl. 10:39

Det er selvfølgelig blevet fjernet...

Det var mere om der var nogle ideer til nogen tiltag som kunne sætte gang i siden?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:48

Hej Klaus.

Har du skrevet rundt til dit netværk og bedt de om at like siden? Jeg har tidligere skrevet rundt til venner og familie når jeg havde nogle seriøse projekter som jeg godt ville have lidt hjælp til at promovere. Især sidste gang medførte det at både de likede det, men også at deres venner likede siden. For mig har det været et godt sted at starte.

/Rasmus

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:54

Jeg synes ikke, det står knivskarpt, når jeg kommer ind på siden, hvorfor folk skal like den - hvilken fordel de har af det? Har du prøvet at annoncere direkte til sportsinteresserede ... 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:58

Jeg mener "Kommer hver dag med et bud på dagens double" = Bedre at skrive, hvilken fordel jeg har af at få et bud på det.  

Tilmeldt 5. Oct 13
Fra  Morgendoublen.dk Skrevet kl. 11:16

hej Louise tak for dine svar. 

Kan godt se det med fordel, det vil jeg prøve at få implementeret istedet. Det giver jo god mening...

Har ikke annonceret endnu, da jeg håber at samle en del syntes godt om før jeg begynder at kaste annoncekroner afsted. Men tanken om at målrette annoncer til sportsinteresserede er i tankerne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)