Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe traffik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har set (og lavet en test) at man kan købe traffik på hjemmesider men er lidt usikker på om det er en god ide og hvem i evt kan anbefale (og hvorfor)?

Jeg købte selv 20000 besøg, jeg fik vidst 24000 besøg på google analytics, men min pay per view reklame registrerede kun meget få besøg og jeg havde ingen salg. Iøvrigt var 98-99% af alle besøg fra Kina. En af de besøgende hackede mit site så jeg måtte betale min programmør for at redde sitet.

Er det en robot der besøger sitet?

Min tanke var, at hvis det er ægte kinesere der besøger sitet så kan man jo spekulere i det og oprette sites der henvender sig til kinesere, må en kineser f.eks. vædde på sport i Europa? Eller spille poker?

Er der evt et bettingfirma i Kina hvor man kan være affiliate?

Hvad er Jeres tanker mht at købe traffik? Man kan nogle steder betale ekstra og få traffik fra Danmark mod merpris, men er det robotter er det jo ligemeget? Men har du en webshop kan det jo være smart at vise sin shop til 5000 personer for 500kr.

Er der nogen der har haft succes med disse traffik køb?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:19

Jeg skal ikke kunne sige om det er robotter, men kvaliteten af trafikken er typisk meget, meget lav (som du også selv har erfaret). Trafikken kan også være skabt af toolbars eller frames, hvor brugeren er fuldstændig uvidende om sit besøg på dit website.

Du kan kigge i din statistik, og se hvordan trafikken har bevæget sig rundt, og på den måde få en ide om (omend det også sagtens kan laves af robotter). Så inden du kaster dig ude i en kinesisk side, så få afgjort det :-). Angående betting, så se dafabet.com.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:12

Du nævner ikke hvilket firma du har købt trafikken af? Generelt skal man være meget varsom med hvem man køber fra, du bør altid google firmaet og læse hvad andres erfaring er inden du overhovedet overvejer at bruge penge hos dem.

Toppen af poppen er uden tvivl AdWords og BingAds og jeg vil klart anbefale dig at bruge dine penge der i stedet for alt det der lumske pay per view.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)