Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Hos One

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes kun det noget, med blog det hele...

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:11
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:32

Kent:

Ved ikke om du så mit link, men her er det uden blog: https://tictail.com/

Og let at komme i gang :)

Er det ikke bedre at vælge et system hvor man selv er herre over det hele. SEO osv?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:35

flindt79:

Syntes kun det noget, med blog det hele...

Det er fordi du skal bruge et plugin til WordPress med navnet WP e-commerce. Og de fleste betalingsløsninger har lavet noget som gør det kan arbejde sammen med wordpress/ WP e-commerce som f.eks. quickpay som jeg selv bruger til min prestashop.

Se Her

Men hvis du aldrig har lavet noget lign. før. Så skal der nok lidt øvelse/ lyst til. For at få det hele til at spille.

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:31

Tak for indlægget

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:48

Kim Hansen:
Er det ikke bedre at vælge et system hvor man selv er herre over det hele. SEO osv?

@Kim

Det kan man sige, men hvis man ikke har programmeringserfaring, SEO-erfaring eller teknisk indsigt i e-handelssystemer, er man hverken herre over WordPress eller Prestashop, men derimod af andre, der har (med mindre man bruger rigtig megen tid på det). Tictail er gratis, og det ser ud til at være let at komme i gang med - foruden, at der er tænkt over SEO og marketing. I nogle tilfælde kan det måske være en god idé at afprøve sin idé inden man kaster mange penge efter det. Jeg kender naturligvis ikke nærmere til konceptet og kravene til den konkrete shopløsning, men der er som bekendt altid fordele og ulemper ved alle shopløsninger - hvilke man må veje op mod hinanden. Men held og lykke med det Smile

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)