Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vækststrategi

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.missamour.dk

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 07:32

Det var dog syndt du ikke gider lytte til en som har mange år i branchen.

Men det kan være når jeg ikke kan fortælle dig det, at du så kunne tage og læse Googles guidelines (hvor de siger de straffer):

"

• Excessive link exchanges ("Link to me and I'll link to you") or partner pages exclusively for the sake of cross-linking
  • Large-scale article marketing or guest posting campaigns with keyword-rich anchor text links
"
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:10

seodude:

• Excessive link exchanges ("Link to me and I'll link to you") or partner pages exclusively for the sake of cross-linking
  • Large-scale article marketing or guest posting campaigns with keyword-rich anchor text links

Jeg lytter, men jeg aldrig nævnt i dette fora, at jeg ville benytte mig af hverken excessive link exchanges eller large scale guest posting campaigns. 

Jeg øπsker at skabe link exchange med sites som kan bidrage med indhold af samme kvalitet som vi har på Maskara.dk, for at øge synligheden på vores site på en narturlig - og ikke overdrevet - måde. Det handler ikke om volume, men kvalitet. 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seodude:
Men det kan være når jeg ikke kan fortælle dig det, at du så kunne tage og læse Googles guidelines (hvor de siger de straffer)

Jeg har indtryk af, at trådstarter lægger vægt på at skabe virkelig godt indhold, og at associere sig med andre, der gør det samme. Det vil undre mig meget, om den slags bliver straffet SEO-mæssigt, da det jo netop er med til at give nettets brugere det mest relevante indhold gennem søgemaskinerne.

- Jeg har ikke noget SEO-ekspertise at have det i, men jeg ser søgemaskinerne blive klogere og klogere over tid, så jeg tror på, at vinderen af den lange SEO-kamp er ham, der kan give brugerne det mest relevante indhold.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:12

Hans Stokholm Kjer:

Jeg har indtryk af, at trådstarter lægger vægt på at skabe virkelig godt indhold, og at associere sig med andre, der gør det samme. Det vil undre mig meget, om den slags bliver straffet SEO-mæssigt, da det jo netop er med til at give nettets brugere det mest relevante indhold gennem søgemaskinerne.

- Jeg har ikke noget SEO-ekspertise at have det i, men jeg ser søgemaskinerne blive klogere og klogere over tid, så jeg tror på, at vinderen af den lange SEO-kamp er ham, der kan give brugerne det mest relevante indhold.

Nemlig! Optimeret kvalitetsindhold og samarbejde med kvalitetspartnere som arbejder ud fra samme 'content-filosofi'. 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:45

seodude:

Det var dog syndt du ikke gider lytte til en som har mange år i branchen.

Men det kan være når jeg ikke kan fortælle dig det, at du så kunne tage og læse Googles guidelines (hvor de siger de straffer):

"

"

Det var da li' godt fa'ens. Hvis du ser på kvaliteten af trådstarters indhold vil du nok kunne gennemskue at han ikke ønsker en løsning hvor linkbulding bliver fokuseret på en hurtig skalering gennem splogs og linkkataloger men et reelt link exchange med andre sider der har indhold af højt kvalitet. Tror du Google vil straffe et link mellem f.eks. Woman og overstående site? Nej vel?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:35

Christian Wolthers:
Link exchange / gæsteblogging er på ingen måde i strid med Google's retningslinjer. 

Så vidt jeg ved, er link exchange ikke særlig effektivt mere. Specielt ikke hvis det er 1 til 1 linking. Altså A linker til B, som linker tilbage til A.

Gæsteblogging derimod er i orden - så længe artiklerne er af god kvalitet, og ikke bare ubrugeligt fis med links bombet ind alle mulige steder.

Se eventuelt Matt Cutts svar på et spørgsmål omkring linkbuilding med gæsteindlæg.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Apr 13
Skrevet kl. 16:56

Haha hvor er i søde, Google er da bedøvende ligeglad med om det er kvalitets indhold eller ej! ALT linkbuilding er imod deres retningslinjer. Men sejl jeres egen sø. Jeg prøver bare på at hjælpe dig!

Lyt aldrig til Matt, han vil kun det bedste for Google, selvom han siger noget er "sådan" så er det ikke altid virkeligheden. 

Tråden hed originalt "Backlinks" så mon ikke han har det i tankerne.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:11

seodude:
Lyt aldrig til Matt, han vil kun det bedste for Google, selvom han siger noget er "sådan" så er det ikke altid virkeligheden. 

Du er måske mere troværdig? Hvis ALT linkbuilding er imod Googles regler, burde alle links, ligemeget oprindelse straffes. Hvad med artikler der er så gode (læs kvalitet), at folk linker til det? Det bygger links. Er det også imod Googles regler? Som du bare sidder lige nu, og siger vi tager fejl - og at Matt lyver, så opbygger du egentlig ikke særlig meget troværdighed.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Apr 13
Skrevet kl. 18:12

Jonas:
Du er måske mere troværdig?

Ehm nej, men Matt vil ikke indrømme hvilke strategier der virker og ej. Det er derfor SEO-folk tester hele tiden :)

Jonas:
Hvis ALT linkbuilding er imod Googles regler, burde alle links, ligemeget oprindelse straffes

Se der tager du fejl, nej det burde det ikke. Men hvis han har hensigt på at skabe noget content for linkbuilding, så er det imod guidelines. Det er også den teknik som kaldes LinkBait.

Hvis man skriver en post, som ingen ved om. En tilfældig person kommer forbi og læser den, og linker til den, så er det naturlig linkbuilding. (Som er OK)

Jonas:
så opbygger du egentlig ikke særlig meget troværdighed.

Det behøver jeg skam heller ikke. I vil hellere skyde jer selv i foden :) - Jeg siger jo ikke at man ikke må eller skal lave linkbuilding, jeg siger bare at man skal passe på med at ytre sig på nettet, det er jo ikke for sjov at der sidder et webspam team i hvert land.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)