Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaring fra diverse deal sites

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er pt igang med at starte en ny netbutik op og skal derfor lige bruge nogen råd til at få kunder i butikken.... jeg har tit tænkt på at evt brugen af dealsites som groupon eller downtown

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 16:55

Hej, 

Hvis jeg var dig ville jeg alt efter konkurrencen stadig fokusere på at få nogle fornuftige placeringer på google. Selvom dette i nogle brancher kan være svært er der altså for mig at se stadig meget at hente på dette område. 

Dernæst skal du nok i gang med at teste lidt markedsførings platforme af, her i blandt er google adwords, email marketing samt eventuelt Facebook. Hvilket område du vil have success med afhænger meget af branchen samt om du eventuelt hyrer nogle til at hjælpe dig i gang.

Brugen er dealsites er ikke nogen dum idé, forvent ikke nogen gevinst at det umiddelbart, andet end folk måske bliver opmærksomme på din shop. 

Held og lykke med det, og god weekend!

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 13:07

Hvis du bruger et deal site, så være sikker på at du kan levere bestillingerne sæt evt. et max på.
For hvis du kigger på f.eks. Trustpilot så bliver de virksomheder der ikke levere slagtet nådesløst. 

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 13:11

Som andre nævner, skal du være klar til at levere - ellers vil det ende i dårligt omdømme. Jeg ved fra flere at det med at bruge dealsites, kan være en udmærket reklame, men man tjener ikke noget på det. Som oftest skal du jo sælge varerne til 50%, og så er der ikke meget profit at hente. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)