Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligheder efter 9. klasse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Jeg er en pige på femten år som afslutter niende klasse her til sommer, og jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal efter. Jeg (og i højeste grad mine forældre) vil gerne på gymnasiet, men jeg har ikke lyst til at gøre det direkte. Så er spørgsmålet bare; hvad skal jeg så lave det år i mellem? For at gøre det endnu mere kompliceret har jeg også et krav; jeg vil ikke bo hjemme. Nu har jeg i de sidste ni år af mit liv stået op kl. otte, taget i skole og er kommet hjem igen kl. tre. Det vil jeg ikke tre år mere uden et afbræk. Efterskole er desværre ikke en mulighed. Jeg er en meget kreativ, udadvendt og musikalsk pige, og jeg elsker at møde mennesker og rejse. Jeg håber at der er nogen af jer der vil tage jer tid og hjælpe mig ved ar svare.
Kærlig hilsen
Jakobine :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne måske ta' til USA eller et andet land og bo hos en plejefamilie og gå i skole derover :)

Ved ikke om det er noget for dig, men det er i hvert fald noget jeg kunne forstille mig at gøre.

Tror at du kan få en masse oplevelser, og en ny og anderledes måde at lære på.

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)